Walkera cb 180 D

Hallo, ik moet nog steeds mijn eerste heli kopen.

Ik besloten dat ik om te leren een FP heli wil, waarmee ik binnen en buiten kan vliegen.

Nu heb ik een mooi toestel gezien op internet ,de Walkera cb 180d.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is het kwalitatief een goed toestel? Is de vliegtijd behoorlijk? (hoe lang?)

Zijn er andere (betere?) machines die iemand mij kan aanbevelen?

Met welke heli kan ik een lange vliegtijd bereiken?

Welke webshop kan je me aanraden om voor een goede prijs een rc heli te kopen?

mvg.

Inet

Hoi Inet...........ik sluit me aan bij jou vragen.
Zijn er al piloten op dit Forum die al reeds in het bezit zijn van die vrij nieuwe CB180D???
Ik ben erg benieuwd naar ervarings verhalen.
Vr Gr Erwin

Op RCGroups is de hamvraag: is dit een Quark-killer?
De heli heeft een vrij bijzondere rotorkop (FP) die 'm superstabiel schijnt te maken. Let wel op: nu kopen = over een paar maanden spijt omdat ik verwacht dat er dan een brushless-versie van is.

Desondanks denk ik dat het een prima keuze is. Kopen kan je 'm bij www.chinesjade.com/walkera.htm
Is een erg goede en betrouwbare shop, al ziet de site er niet uit...

Laatst bewerkt:
Hallo ZAmBeZi,

Kan je me een Brushless FP Heli aanraden binnen dezelfde prijsklasse?

Als je echt een rtf-setje van een FP-heli in deze grootte wilt eigenlijk niet. Je zal uiteindelijk deze heli wel kunnen ombouwen, vermoed ik. De Esky Honeybee is ook gewoon brushed, overigens.
Een forse maat kleiner heb je de Walkera CB100; 'zal minder geschikt zijn om te beginnen door z'n omvang, maar is wel brushless.

Hi, ik heb de cb100..en die bevalt uitstekend.
Ook voor beginners is deze volgens mij wel geschikt.
Erg stabiel en bijna geen schade bij crash omdat het allemaal zo licht is. Heb op youtube een filmpje gezet..
"walkera cb100 first flight"

Maar nu ben ik de lippo`s aan het laden van de CB 180 :p
Deze is net door de postbode afgeleverd..gekocht bij vliegshop.
Zal later mijn eerste bevindingen plaatsen..

late reaktie ik weet het
maar ik heb ook zitten kijken naar de 180b
waarom moet ik wachten op een brushless-versie
wat is hier het voordeel van
en wat is het nadeel van de gewone?

Op RCGroups is de hamvraag: is dit een Quark-killer?
De heli heeft een vrij bijzondere rotorkop (FP) die 'm superstabiel schijnt te maken. Let wel op: nu kopen = over een paar maanden spijt omdat ik verwacht dat er dan een brushless-versie van is.

Desondanks denk ik dat het een prima keuze is. Kopen kan je 'm bij www.chinesjade.com/walkera.htm
Is een erg goede en betrouwbare shop, al ziet de site er niet uit...

Ik heb de cb180d al tijdje binnen en voor een beginnende vlieger is dit een prima optie.
Erg stabiel en ondertussen voor mij "te stabiel"
Heb ondertussen andere flybar gewichtjes besteld van de HM5#10 besteld en die zijn wat lichter en pasen er prima op.
Volgens zeggen maakt dat de heli een stuk wendbaarder zodat hij nog leuk te vliegen is als je er wat meer uit wilt kan halen.
Verder is dait gewoon een leuke heli waar je de eerste kneepjes mee akn leren.
Ondertussen vlieg ik met de trex 500 dus ik denk de mijne over paar weken te verkopen.

Groetje Jan

Back