Walkera CB180D (probleem)

• Topicstarter Topicstarter kurosch
  • Startdatum Startdatum
K

kurosch

Guest
Hallo Allemaal,

Ik vlieg al 1,5 jaar met mijn Walkera CB180D en sinds laatste keer heb Ik een probleem.

Zodra Ik hoover na een paar seconde begint de heli spontaan te draaien en er is geen stoppen meer aan.

Is dit een probleem bij de tailmotor of bij de ontvanger?

Kan het zijn dat de tailmotor is verhit geraakt en bijna aan eind van zijn leven verkeerd?

Ik zou wel de juiste onderdeel willen bestellen maar Ik kan nog niet het probleem identificeren.

Graag een tip en of advies,

Groeten,
Kurosch

Ik zit zelf ook te denkenaan je tailrotor maar durf het niet met zekerheid te zeggen, zul je dan ook niet veel hebben aan mijn advies.

Wil je blijven vliegen met je CB180D zou het nooit verkeerd zijn om een nieuwe tailrotor erbij te bestellen. Zou wel jammer zijn als het probleem zich voordoet in je receiver.

Ik weet niet of je mijn anderen post al heb gezien (anderen thread)

Het kan de tailmotor zijn maar ik ben niet 100% zeker,
aangezien ik pas een Walkera HM4 3B heb en daar branden de tailmotor ook bij door en begon dus ook als een gek te spinnen,

maar dat kan je zo zien , de heli vast houden en kijken of de tailmotor nog werkt...:smile:
ik denk een beetje dat je dat al gedaan heb :oops:

Voor de zekerheid...

Walkera CB180D probleem

Beste alle,

Het probleem ligt bij de tailmotor.
Hij is vandaag dood gegaan:(.
Ik ga een nieuw bestellen maar het is ook tijd om even de stof van mijn Trex 450 Pro te waaien en er mee gaan proberen.
Ik heb al 1,5 jaar met die walkera gevlogen en sinds die geen Gyro heeft, heb in middels veel geleerd.
Trouwens ga ik ook een Phonix simulater aanschaffen zodat Ik niet zomaar die schatige Trex in zeep gaan helpen,
Toch bedankt voor alle jullie reactie,
Groeten,
Kurosch

Back