walkera of T-rex ?

• Topicstarter Topicstarter BlackBird
  • Startdatum Startdatum

wat zou jij doen? walkera of T-rex

• Total voters
    199
B

BlackBird

Guest
Beste mensen.

ik heb op het moment een walkera 04 die heb ik nu aardig onder de knie
ik wil dus een stapje grooten maar ik zit te twijfelen tussen een walkera(36) of een T-rex(450)
ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

Groeten, Tim :D

Ik heb de Walkera 36 gehad :-)

Walkera stinkt gewoon, 2x vliegen, motortje versleten, is het het motorke niet, dan is het uwe zender, is het uwe zender nie, dan is uw lipo kapot..
Geef mij dan maar nen T-rex 450 ofzo, wel iets duurder, maar véél beter!

ja maar zijn de onderdelen van een T-rex niet oowk veel duurden??

dan meer oefenen met je df04, pas als je daar normaal mee kan vliegen zonder dan ook maar te crashen kun je een t-rex overwegen.
de reden dat mensen voor een df36 gaan is bijna altijd gebrek aan geld dat nodig is voor een t-rex (600+ euro minimaal).
als je de t-rex nog niet kan betalen zou ik persoonlijk nog een tijd blijven vliegen met je 04 en de t-rex later kopen.

Pietvelaers zei:
Ja tuurlijk, maar het verschil is, bij Walkera heb je om de 2 dagen een nieuw stukje nodig..
Bij t-rex niet :)
Vreemd, ik heb de DF60 al meer dan 5 maanden en heb nog nooit iets hoeven vervangen wat defect was gegaan buiten een crash om....Ben afgelopen 2 maanden niet gecrashed ne heb ook niks hoeven vervangen......Align is beter, maar dat maakt Walkera nog niet slecht, hooguit minder goed. Maarja, het schijnt mode te zijn om dat te roepen, komt over "alsof je er verstand van hebt"

ja ik zou graag oefenen met mijn walkera 04 maar ALLES gaat eraan kapot (zonder te crashen).

dan doe je toch iets fout, afgezien van de motoren en servo's (die je kan vervangen door betere!!) is de heli mechanisch geweldig. oersterk en degelijk voor een heli.

ik liet hem gister op de grond ff vol gas staan (om aan iemand te laten zien hoeveel stooring dat ding wel niet had) en toen opeens ''SNAP'' main frame gebroken! en nog meer van dat soort dingen, en ja het zal omgetwijvelt ook aan mij ligen!

groeten, Tim

Bij Walkera is afstelling nog belangrijker dan bij de "echte" merken, mede doordat Walkera produkten nou eenmaal wat meer speling kan vertonen. Als het dan fout gaat, is de piloot meestal niet mans genoeg om te zeggen dat hij wat fout heeft gedaan, makkelijker is het om te zeggen dat het kwam doordat het Walkera is. De nieuwe Trex450V2 schijnt een probleem te hebben met speling op de lagers van de blade-holders.....Maar dan hoor je niemand zeggen dat Align rotzooi is...Nee, dit kan nou eenmaal gebeuren bij een heli. Ook bij enkele clubjes geweest met voornamelijk Align, als ik dan iets had met mijn heli, dan was het gelijk "Tja, Walkera he!" .... Dat soort gasten vind ik zulke stakkers.....

aviador zei:
afgezien van de motoren en servo's (die je kan vervangen door betere!!) is de heli mechanisch geweldig. oersterk en degelijk voor een heli.

Maar dan ben je net zoveel geld kwijt als dat je van de eerste keer een echt merk had gekocht :D

En wat betreft de poll, hmm een Walkera of een T-Rex, doet me een beetje denken aan : zal ik nu een Trabantje of een Mercedes is kopen ?

Back