He bah

balen zeg vlieg. De 1e keer ook nooit te hoog gaan en inderdaad goed weten wat te doen als er iets misgaat...maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk.
Je kan hem ook hier plaatsen....dat aantal daar loopt flink op zeg...jesus
http://www.dronegevonden.nl/verloren-gevonden-drones/doorzoek-categorieen/1/drone-kwijt
I.d.d., ben ook niet blij, dit was m'n 2e drone, de 1e was een Action drone die een aardappelveld indook met een halve meter gewas erboven, nooit weer gevonden, volgens kenners kon je het beter eerst leren op een goedkope drone, tja daar zit wat in,
Anderzijds had ik nu fpv gehad aangevuld met telemetrie die gps locatie door geeft dan had ik waarschijnlijk een goede indicatie waar te zoeken?
Op die site was ik al eens geweest om me te verkneukelen aan al die "slechte" piloten en ook een beetje om de vrouw duidelijk te maken dat er meer ongelukkigen rondlopen zonder controle over hun speeltje, daar zet ik hem waarschijnlijk niet bij met de gedachte dat er meer mensen zijn zoals ik met leedvermaak! ;-(
Ik heb op 2 facebook siteś een oproep geplaatst, daarnaast in het dorpcentrum plakbord een poster geplakt en ook aan boeren die in de buurt werkten de folder gegeven en gevraagd het woord door te geven, daarnaast 2 mailtjes aan een boer die ongeveer in de vliegrichting woont,
Als laatste op het digitale dorps prikbord een advertentie gezet, als niemand iets gevonden of gezien gehoord heeft dan heeft waarschijnlijk de "verkeerde" het gevonden,
Had trouwens nu wel een telefoonnummer in de drone geplakt dus men kan me bereiken, afwachten maar,
Vandaag met verrekijker de omgeving uitgekamt, met name de hoge bomen, er staat veel gewas op het veld, mais, graan en aardappels, als het daar in geland is dan word het echt wel moeilijk, met rooitijd kun je mij daar ook vinden,
Mocht ik in tyd hier niet meer reageren dan heb ik het niet terug gekregen en ben dan verder gegaan met m ń site's bouwen , gitaar spelen, geocaching en metaaldetector lopen, dat kan ik,
Grtx,
Heb het toch maar op verloren/gevonden gezet je weet ook maar nooit?!
Btw: Toch eens de verzekering polsen, je weet maar nooit?

Update: Nu weet ik het wel, ze doen het niet, buitenschade zijn aparte verzekeringen voor, misschien handig om te weten en je verzekeringen een keer tegen het licht te houden?