Productaankondiging Walkera runner 250 race drone rtf basic 3

Ziet er leuk uit en niet al te duur, zal het wat zijn?

Zijn er mensen die er al mee gevlogen hebben?

http://www.walkerabenelux.com/racedrones

Foto-EYLLFP4Y-G.jpg

Laatst bewerkt:
Inderdaad een erg tof ding! Is gisteren officieel in productie gegaan, dus er heeft nog niemand mee gevlogen! Ff afwachten op de eerste ervaringen!

Ik heb de BNF versie bij besteld, dit omdat ik al een Devo F12E heb, binnen 4 weken deel ik mijn ervaringen... Gisteren besteld, alleen nog geen melding gehad dat deze onderweg is zou binnen 6-9 dagen gebeuren...

Maar
op racers zitten veel breekbare dingen, dat calculeer ik in iig met hoopjes reserve onderdelen die ik erbij besteld heb... Heb ik met me Sky Hero Little Spyder ook gedaan... Tevens denk ik dat Walkera echt wel geprobeerd heeft om degelijk materiaal te maken...

Ik heb best veel Walkera's hoor :-) maar een racer kan je nog het beste altijd zelf bouwen met een goed frame, goede motors en esc's :-)

Klopt maar die BNF kost geen drol en de losse onderdelen van de runner kosten ook weinig, de runner heb ik voor de lol aangeschaft, ken me petekind ook een keer met een quad vliegen, want met mijn andere quads mag ie niet vliegen, zijn mij iets te duur...

Al iemand gevlogen, ik wil hem ook aanschaffen lijkt me een leuke eerste fpv racer, leuk voor naast mijn phantom3pro

Back