walkera super cp met devo 7e setup

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door fastgg, 9 nov 2013.

  1. fastgg

    fastgg

    Lid geworden:
    1 okt 2013
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Rotterdam
    Beste mensen,

    Wie kan mij helpen met de setup van een Walkera Super cp in de Devo 7e,

    Ik heb al een tijdje met een wl v911 fp gevlogen en dacht ik koop bij de chinees de bovenste aanbieding. Ik krijg het niet voor elkaar om de Devo 7e zender in te stellen. Ik snap er niet veel van en wat er voor instructie materiaal meegeleverd is weinig. Ik heb me rot gegoogled maar te technisch. AUB stap voor stap hoe stel ik de juiste gegevens in de DEVO 7e?
     
  2. Rubberenrobbie

    Rubberenrobbie

    Lid geworden:
    18 mrt 2011
    Berichten:
    415
    Locatie:
    Enschede
    Hoi,

    Op deze Walkera Mini CP Helicopter ? Beginner Settings | RcProReviews pagina staan de instellingen voor de Devo met de MiniCP (zelfde instellingen als de SuperCP)
    Dit is dan wel voor de Devo7 maar deze is veel moeilijker in te stellen dan de Devo7E (deze heeft dezelfde menu-structuur als de Devo10).

    Daarmee moet het werken.

    Kom je er toch niet uit, wil het ook wel helpen om je woonplaats te vermelden, mogelijk is er wel een behulpzame mede-model-vlieger in je buurt.

    Overigens heb je dit topic vermeld in 'fp/coaxiaal' subforum. De SuperCP is een cp (collective pitch), vandaar ook de naam.
    Misschien wil een van de moderators wel even het draadje verplaatsen naar het juiste subforum.

    Grt Robert
     
  3. Kootje64

    Kootje64

    Lid geworden:
    4 okt 2019
    Berichten:
    7
    Locatie:
    6871hp
    Ik heb ook een walkera super cp ik woon in Renkum wie o wie kan mij helpen ik kom er ook niet uit
     

Deel Deze Pagina