Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb eigenlijk enkel een spiegelreflex camera, maar daar kan je niet mee filmen, dus de eerste hover zal ik jammergenoeg niet op beeld kunnen zettenMooi ding. Ben nieuwsgierig naar je eerste hover![]()
Ja eigelijk wel, maar zal kijken om iemand anders zijn camera te gebruikenGeen telefoon met video functie??
Mmmm, da's gek. Alsof de tailmotor niet goed meedoet.. Hij is nog niet gecrashed??
Er zat na de crash geen stekkertje los die je er weer op hebt moeten zetten? Misschien draait de tailrotor namelijk de verkeerde kant op?
Ok dan kun je dat uitsluiten inderdaad. Ik heb dan eerlijk gezegd even geen idee. Moet van de crash zijn gekomen als ie daarna dit is gaan doen.. Walkera's zijn fraai maar niet al te robuust. Tenzij iemand anders nog een suggestie heeft zou ik toch denken aan de tailmotor of dat de rotor niet goed zit. Op mijn Walkera zit achter op de rotor een palletje wat in een gaatje moet vallen van de motor. Maar mijn Walkera is een FP dus weet niet of het hetzelfde is. Zit dat palletje er niet goed in dan slipt de rotor..
Dit had ik ook met de staart, bij mij was toen de gyro niet goed ingesteld, die stond op reverse. Hierdoor stopt hij de heli niet voor HH modus maar versterkt hij de stuurbeweging alleen maar. Heeft deze heli die optie ook?
Zou desondanks wel buiten oefenen verder. Mijn 3 assen gyro raakte over de zeik van zo'n kruis eerlijk gezegd.