Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb nu ook een Falcon 3d se, kun jij me vertellen wat en hoe je allemaal ingesteld hebt op je mx12? Ik wil hem namelijk ook met mijn mx12 gaan besturen
hallo ik heb overlaatst de extra300 gekocht na de eerst keer er mee vliegen was ik direct gecrasht ze zijde mij dat ik in beginner mode moest zette dat mijn servo's te hard draaien ofzo iets maar hier staat alleen voor een helikopter hoe moet het dan voor een vliegtuig?
Weet niet of dit draadje nog een beetje nieuw leven in te blazen is maar heb namelijk wel een vraagje
Ik heb namelijk de Futaba 12s mhz 35 en heb veel aan dit draadje gehad, alleen heb ik nu zelf de stick mode omgedraaid zodat throttle rechts zit maar in de zender zelf is dit waarschijnlijk nog niet gebeurd, als ik namelijk een servo aansluit op kanaal 3, wat op mijn andere zender op ook stick mode 1 trhottle is gebeurt er niks als ik gas geef, als ik de servo even aansluit op kanaal 1 en dan me throttle stick naar voren beweeg komt er wel beweging in!
probleem van jouw computer.
hij kan dat bestand niet vinden, of niet openen.
en dat kan weer komen door een verkeerde bestandsnaam, een rechtenprobleem, computer niet up to date..