Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een 4 meter SZD, of zelf een 4.8 meter.... Mooi ;-)
Wordt wel een beste lap vleugel.
Groeten Peter
Douglas..doe fraulein Sabine de groetjes van mij.....Nee hoor, ik heb mij kunnen weerhouden om op het ''bestel'' knopje te drukken.
Lastig, dat is het wel... Morgen naar Rippin, dan óók moet ik mijn best doen om niet met andere spullen thuis te komen...:help:
Ik krijg de indruk, zeker na het geslaagde optreden van de SZD-6 op het vintage winter treffen, dat er belangstelling is voor een gezamenlijk bouwproject!
4 meter (schaal 1:3) of 4,8 meter (schaal 1:2,5) ..
Ik heb al een tekening en ben reeds in profil een ribben setje aan het definiëren...Douglas, Peter, Justus..doen jullie mee? Ik zoek nog iemand die een cockpit kap kan maken...![]()
zo'n voll gfk Skywalker is leuk voor aan de helling met wat wind.
Wel redelijk kwetsbaar, het is de fabriek van de Hawk F5B en daar wil de romp wel eens van breken.
In de thermiek is zo'n model een vliegende baksteen.
Als je voll gfk wilt dan zou ik meer in de mooie schaalkisten of F5J bakjes gaan zoeken.
Hoewel voll gfk in de meeste gevallen niet heel veel voordelen heeft t.o.v. styro abachi vleugels
Onder de noemer belofte maakt schuld.
Tara had vorig jaar al eens een paar keer aan de zender gestaan ,concentratie was er nog niet .Nu had ze de flightsim van fms op mijn pc gevonden en was verliefd op een simpel 2 asser elektro zwevertje .Nu zit ze regelmatig een 20 minuten te oefenen .Ik had haar beloofd als ze dat vrij goed kon dat we samen dus een zwevertje gingen maken .NU is ze dus vrij op de sim met starten vliegen en landen .
Onder de noemer woord en daad heb ik dus bij de firma uit pingpong een zwevertje besteld . de sunbird (mini bird of time ). Deze zijn we nu samen aan het bouwen .
Nee ophouden doet het niet ,straks zien of ze doorzet .
Leuk, hoe oud is ze? Mijn dochter is inmiddels 10 geworden en heeft enige interesse. Ik vraag me alleen af of ze een bouwproject kan waarderen.
Ik ben in 2008 met mijn zoon een Graupner RC-UHU gaan bouwen. Hij was toen bijna 10, begon enthousiast maar al snel verloor hij zijn interesse in het bouwen. Ik heb hem afgebouwd, het vliegen was wel een succes. Bijna 6 jaar later is dat trouwens niet veranderd, hij vliegt liever dan dat hij bouwt.Mijn dochter is inmiddels 10 geworden en heeft enige interesse. Ik vraag me alleen af of ze een bouwproject kan waarderen.
Enne, ik ga Sabine de groeten doen...
@Jaap, Bij Rippin is het altijd gezellig...
...
Dit moet hem worden..schaal 1/3..Hoi Dopieman,
vind een zo'n grote SZD wel fraai maar voor mij wat te groot. Zal er erg mooi uitzien in de lucht. Voorlopig ook nog teveel te doen.
Heb nog een 4 meter Nemere die afgebouwd moet worden, de Fokker D17 nog een hoop werk en sinds deze week een 3 meter Fieseler Storch erbij die ook wat aandacht nodig heeft om hem vliegend te maken. Dan nog een reparatie/overhaal van mijn SZD Ogar. Verders nog een 1:100 Bismarck...
Hoef me niet te vervelen ;-)
Groeten Peter.
PS, Douglas, mijn SZD-6x komt bij Homepage vandaan. Heeft nog wat vleugels in zijn assortiment.