Warm-up race EPS Belgium (Zele) + Touring

BPT en EZracing organiseren op 4 december een warm up race voor de EPS race van februari, hierbij word er niet alleen pancar gereden maar ook alle touring klasses kunnen deelnemen.

MJ

Laatst bewerkt:
Tja, in het algemeen kun je nu ook weer zeggen dat de klasses verschillen met de klasses die in Nederland worden gereden en dat daarom de animo tegen zal gaan vallen denk ik.
De 1/12 en World GT groep zijn vooralsnog niet zo groot in Nederland, dus er valt ook niet veel te halen wat dat betreft.

helaas kan ik niet sinterklaas viering met de kids thuis.
Anders was ik er zeker geweest.

Sja sommige mensen hebben altijd iets te klagen!

Gr Patje

helaas kan ik niet sinterklaas viering met de kids thuis.
Anders was ik er zeker geweest.

Sja sommige mensen hebben altijd iets te klagen!

Gr Patje

Zie het als advies ;)
En buiten dat, het is leuk dat men een EPS warmup race aankondigd maar daar heb je niets aan als je niet alle klasses laat opwarmen :D

En idd dan hebben we het nog niet over Sinterklaas ...

Ehm... dan mis ik de 1:12 modified klasse! :nooo:

Als er genoeg 1/12de modified deelnemers zijn maken we een reeks bij, anders kunnen ze samen rijden met de 10.5, het is de bedoeling dat IEDEREEN kan deelnemen.
Het is tenslotte maar een warmup race waar we zoveel mogelijk piloten (ervaren en beginnende) hopen te krijgen en het belangrijkste is dat iedereen zich amuseerd.

MJ

Hoi EZMan,

zijn er behalve die 2 data op de flyer (warmup + eps-race) nog plannen deze winter voor het ciruit in Zele?

(vb. trainingsdagen/avonden of andere wedstrijden?)

Mooi initiatief/samenwerking !
Ook de lokatie is interessant : een beetje centraal gelegen tussen Gent/Antwerpen/Brussel !

Doe zo voort zou ik zeggen ! :-)

Kurt

Hoi EZMan,

zijn er behalve die 2 data op de flyer (warmup + eps-race) nog plannen deze winter voor het ciruit in Zele?

(vb. trainingsdagen/avonden of andere wedstrijden?)

Mooi initiatief/samenwerking !
Ook de lokatie is interessant : een beetje centraal gelegen tussen Gent/Antwerpen/Brussel !

Doe zo voort zou ik zeggen ! :-)

Kurt

Neen, dit zijn voorlopig de enige 2 data, misschien komt er nog één bij in maart/april.

MJ

Back