Warm-up race EPS Belgium (Zele) + Touring

Wel, vele mensen steken er andere motors op etc...
Mijn tt01E is nog helemaal standaard. Kan ik daar mee deelnemen?

Als hem helemaal standaart is (de motor) kan je deelnemen in de "silver can"
De "silver can" slaat op de standaart tamiya motor, deze is in deze reeks verplicht, voor de rest is de auto vrij.

MJ

Op veelvuldig verzoek geven we de piste 's zaterdags vanaf ongeveer 14u vrij om te trainen.
Dwz, in de voormiddag beginnen we op te stellen en als de piste volledig klaar is kan er getraind worden.
We vragen wel een kleine bijdrage van 3€.

MJ

Twas vree geestig!
De aanleg van de piste was super, de catering was perfect en organistatie zat ook goed in elkaar.

's morgens was de grip nog ver te zoeken (splinternieuw tapijt), maar in de namiddag kwam hij goed op. De layout bestond uit een technischer gedeelte en een stuk met veel snelheid. Twas een perfecte combinatie!

Na wat prutsen en rommelen hebk mijn Xray T3 2011 wat goed gekregen en in de laatste finale ging het goed vooruit! Uiteindelijk 3e geworden in de 17.5T klasse. Ik was al blij met een startplaats in de A finale (9e startpositie), maar het is beter dan verwacht gegaan.

haa proficiat, zeer goe gereden dan zou ik zeggen , er waren er toch redelijk veel in die klasse. en voor de 2de maal er maar mee ge reden te hebben met de xray,zeer goede prestatie .

haa proficiat, zeer goe gereden dan zou ik zeggen , er waren er toch redelijk veel in die klasse. en voor de 2de maal er maar mee ge reden te hebben met de xray,zeer goede prestatie .

Merci Ignace. De auto rijdt nog niet optimaal, maar het betert iedere keer. Kzou eens op m'n gemak moeten gaan testen ipv alleen maar deel te nemen aan races :p Mja, tzal voor achter de examens zijn :p

Twas vree geestig!
De aanleg van de piste was super, de catering was perfect en organistatie zat ook goed in elkaar.

's morgens was de grip nog ver te zoeken (splinternieuw tapijt), maar in de namiddag kwam hij goed op. De layout bestond uit een technischer gedeelte en een stuk met veel snelheid. Twas een perfecte combinatie!

Na wat prutsen en rommelen hebk mijn Xray T3 2011 wat goed gekregen en in de laatste finale ging het goed vooruit! Uiteindelijk 3e geworden in de 17.5T klasse. Ik was al blij met een startplaats in de A finale (9e startpositie), maar het is beter dan verwacht gegaan.

Ja stoompie vre goe gereden,we hebben gestreden tot de laatste seconde.Het leuke aan 17.5 is dat het allemaal zo dicht van elkaar licht en dat de minste fout je fataal is.

Ja stoompie vre goe gereden,we hebben gestreden tot de laatste seconde.Het leuke aan 17.5 is dat het allemaal zo dicht van elkaar licht en dat de minste fout je fataal is.

Inderdaad, twas spannend :D Ik heb in de eerste finale 4 minuten lang nek aan nek met Phillipe gereden en dan ben je toch blij als je over de streep gaat :D
Ik heb m'n Xray terug volledig uit elkaar gehaald en stap per staat opgebouwd op m'n Hudy. Na iedere nieuw onderdeeltje checken op tweak en nieuwe schroeven in m'n topdeck gedaan en nu voelt de auto vlakker aan op het setupboard. Gisteren kon ik rechts achter lichtjes op het chassis tikken.

Ik heb zin om nog een naar een trainingsdag te gaan bij Lovan om verder te testen met m'n setup want tzit nog niet helemaal goed.

Weet er trouwens iemand waar de foto's te bekijken zijn?

Laatst bewerkt:
Alleen maar lovende reacties gekregen, 't was volgens ons dan ook dik in orde.
Alle talrijk opgekomen piloten (63) en alle medewerkers bedankt om dit evenement tot een goed einde te brengen.

De gedetaileerde uitslag vind je op onze site: www.EZracing.be
Foto's vind je hier: rcfunracing.com - Bekijk onderwerp - Warm-up race EPS + Touring (Zele) 4 dec

Hieronder de einduitslag:

Silver can
1 Vincent van Gansen
2 Stef Verbist
3 Koen van Gansen
4 Herman van Gansen
5 Mathieu Gesquiere
6 Glenn van Gansen
7 Jan van Gansen

M-chassis
1 Andy Van Den Borre
2 Pauwels David
3 crissy
4 Danny Mervielde
5 Dieter Hoevelinck
6 Pascal Santy
7 Diego Lernout
8 Niels Van Hamme
9 Patrick Bolle
10 Dylan Senaeve
11 Wesley de Smet
12 Dirk de Neve

World GT
1 Benedict Van Tomme
2 Pascal Closset
3 Jannick Rommens
4 Jean-Francois de Roo
5 Stefan Calbrecht

Stock 17,5 B-finale
1 Benny Adriaenssens
2 Dirk de Neve
3 Alwin Vlemincx
4 Rony Claeys
5 Stephane Delisé
6 Bjorn de Witte
7 Athan de Witte
8 Michael Claphouwers
9 crissy

Stock 17,5 A-finale
1 Francis Gryson
2 Michel Mahieu
3 Jasper Schoonackers
4 Pascal Santy
5 Stefan Calbrecht
6 Philippe Hoevelinck
7 Danny Naegels
8 David Pauwels
9 Lorenzo vd Poele
10 Krist Bultynck

Super stock 10,5
1 Wesley Belaey
2 Stephane Roufosse
3 Maxim Claes
4 Stefan Rommens
5 Nick Logie
6 Jerry Nuyts
7 Pasquinel Neys

EFRA B-finale
1 Jonathan Prouvosq
2 Marc Knops
3 Patrick Vannieuwenhuyse

EFRA A-finale
1 Olivier Bultynck
2 Nick Joosens
3 Thomas Stockman
4 Werner Broeckx
5 Rico Claeys
6 Geoffrey Vekemans
7 Gregory Werniers
8 Maxim Naegels
9 Cédric Gils
10 Nicolas Delisé

MJ

De aanleg van de piste en afbakening was idd super, de catering was perfect en organistatie zat ook goed in elkaar. Iederéén bedankt.

Back