wat advies gevraagd beginner nitro of benzine

• Topicstarter Topicstarter gerfreezer
  • Startdatum Startdatum
Wil niet gelijk de wijsneus uit gaan hangen maar na wat ge-Googled te hebben was ik er al snel achter dat benzine het niet gaat worden vanwege de hoge aanschaf van het voertuig plus attributen lees boven de 500 eurie, hoe mooi en groot ze ook zijn.
Dus een mooie off/on-road rc vanaf 300 eurie wel oké is vergeet niet dat er ook nog rand assocoires bij komen kijken.
Dus in jouw geval een nitro denk ik dan.
Just my 2 cents :rolleyes:

P.S. correcties graag welkom.

Een leuke truggy heb je daar wel voor ....

Wordt nog wel het 1 en ander aangeboden hier op het forum , 1 ervan is van mezelf ...

ik wil een nieuwe rc auto kopen wat is het slimst nitro or benzine????:P en wat is het goedkoopste en wat is het snelste??????
goedkoopste en snelste?
naar mijn mening ben je er dit vergeten bij te zetten
welke is de snelste met de beste kwaliteit in een goedkope pakkie
btw brandstof auto is niet goedkoop.
dacht vroeger ook dat ik een half jaar mee kan met 1liter nitro methaan:rolling:

Die kans is er ook ... Omdat het kapot is of niet werkt naar behoren :rolling:

Goedkoop is in deze hobby zelden een goeie keuze......

@maurits97 als je nou eerst alle info op dit forum doorleest dan weet je wat je kan.
Ik als newbie heb dat gedaan en je word een stuk wijzer dan alleen een kreet plaatsen van wat je wil en hoe groot je garage is en je budget.

Verdiep je in 1:8 of 1:10 en dan in de nitro sectie en dan nog meer in het soort voertuig wat je wilt hebben lees truggy of buggy.

Het scheelt namelijk dat je een bepaalt budget achter de hand houd vwb nirto, onderdelen of andere zaken.
Tel dat mee in je budget van 500 eurie ;-)

MvG, Sander

Laatst bewerkt:
Back