Wat doe ik verkeerd met helicopter

• Topicstarter Topicstarter valtie80
  • Startdatum Startdatum
Je leest / hoort / ziet weinig negatiefs over de Blades inderdaad.
Voordeel is ook dat ze vliegen met het standaard "Spektrum-protocol", kun je dus met 1 Spektrum zender 'alles' vliegen :D

Groet,
Robbie

Ik vind dat Blade maar niks , zou er nooit een van kopen... :banana:
/wacht op de mSRX ....

Zou de topicstarter echt geholpen zijn met een discussie hoe goed of hoe slecht bepaalde merken zijn? ;)

Nee, natuurlijk niet :confused:

Maar een vraag over een aangeschafte helikopter waar iets mee is, te beantwoorden met: "had dan ook een ..." gekocht, heb ik voor 1 keertje (en doe dit dan ook never-nooit-niet weer) beantwoord met mijn 'kwinkslag-mening' :D

Groet,
Robbie

Nee, natuurlijk niet :confused:

Maar een vraag over een aangeschafte helikopter waar iets mee is, te beantwoorden met: "had dan ook een ..." gekocht, heb ik voor 1 keertje (en doe dit dan ook never-nooit-niet weer) beantwoord met mijn 'kwinkslag-mening' :D

Groet,
Robbie

Probleem is dat niet iedereen die kwinkslag ziet (niet jouw fout) en dan krijg je al snel van die, "dit merk is wel/niet goed discussies.

Ik hoop dat de topicstarter nu door heeft dat de prestaties van zijn huidige heli beperkt zijn. Soms helpt een grotere staartrotor iets, en gewicht in de neus, maar verder sluit ik me bij de andere adviezen aan dat een andere heli, of een snellere 3 kanaals (die bestaan, bijv de 6010) of een 4 kanaals meer zal kunnen.

Heb je hem inmiddels al binnen/gymzaal gevlogen? Werkt het dan wel/beter?

@ricolwd Probeer alsjeblief iets netter te schrijven en op je spelling te letten want nu kan ik het heel moeilijk lezen.
Maar als ik het goed begrijp had ik hetzelfde, Toen zaten de stekkers van de motor verkeerd op het bordje, waardoor de wieken de verkeerde kant op draaiden, en hij dus naar beneden drukte ipv omhoog.

Back