Om het andere draadje niet te openen en dat er vast anderen zijn die denken het gaaf ! F5j maar wat moet ik allemaal aanschaffen. dit topic geopent. Zit er serieus over te denken volgend jaar een F5j model aan te schaffen.
Ik heb al een 2.4 ghz mx16 van Graupner met ontvanger.
Heb ook al een computerlader die alle moderne accu's aankan vorig jaar gekocht. Weet de naam zo even niet zo weinig gebruik ik hem ( lees niet eigelijk )
Wat ik zoek in een model
* lekker grote spanwijdte zeg 4+ meter
* Gewicht zo licht mogelijk
* gaat mij om het zweven motor is in mijn beleving alleen voor "omhoog" en thats it
* minimaal 10min motor power om een paar keer omhoog te kunnen als thermiek tegenzit?
* echt zo licht mogelijk ik wil vliegen alsof het een zwever is en echt zo min mogelijk hinder hebben van het accu gewicht en de eventuele (klap) prop.
Wat zou je dan als beginner aan moeten schaffen:
* Regelaar
* Motor
* Klapprop ( of is er iets wat nog minder weerstand geeft ?)
* Accupack
Ik heb al een 2.4 ghz mx16 van Graupner met ontvanger.
Heb ook al een computerlader die alle moderne accu's aankan vorig jaar gekocht. Weet de naam zo even niet zo weinig gebruik ik hem ( lees niet eigelijk )
Wat ik zoek in een model
* lekker grote spanwijdte zeg 4+ meter
* Gewicht zo licht mogelijk
* gaat mij om het zweven motor is in mijn beleving alleen voor "omhoog" en thats it
* minimaal 10min motor power om een paar keer omhoog te kunnen als thermiek tegenzit?
* echt zo licht mogelijk ik wil vliegen alsof het een zwever is en echt zo min mogelijk hinder hebben van het accu gewicht en de eventuele (klap) prop.
Wat zou je dan als beginner aan moeten schaffen:
* Regelaar
* Motor
* Klapprop ( of is er iets wat nog minder weerstand geeft ?)
* Accupack