wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Is je MX12 helemaal total loss dan? Indien ja wil ik de verzendkosten wel betalen voor wat er over is ;) (of hij moet van een viaduct gevallen zijn ofzo), ik heb niet zo heel netjes de 2.4G module ingebouwd en kan wel een nieuwe schaal gebruiken...

Proline racing Chisel crawler banden.
Ladingen lipos.
Connectoren voor de lipos.
Een behangtafel van Karwei als sleuteltafel.
Faskolor verf.
Accuschroeftolletje.
burolamp.

Traxxas 1/16 Ken Block Fiesta VXL Brushless

7309-3qtrfrontlow%5Bekm%5D864x400%5Bekm%5D.jpg

7309-3qtrRearLow_med.jpg

Beste tool ooit bedacht voor tekenaars, zou niet meer zonder kunnen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben heel benieuwd, krijg hem hopelijk morgen binnen.
Ik doe de laatste tijd steeds meer 3d tekenwerk en ik denk dat je niet wil weten hoe vaak ik op een dag in- en uitzoom of 3d rotate aan- en uit zet. Vooral dat in en uitzoomen is een aanslag op mijn wijsvinger.

Gebruik jij ook deze basic versie, of een luxere uitvoering?
Ik heb nog even lopen twijfelen om een van de meer uitgebreide (lees: duurdere) modellen aan te schaffen, maar mij leek de verhouding hogere prijs / toegevoegde waarde een beetje scheef gaan.

Laatst bewerkt:
10 verschillende kleuren faskolor verf, liquid mask, thin masking tape, cleaner, exacto mesje, 19 tands pinion gear voor de HPI Vorza Flux.

Ik ben heel benieuwd, krijg hem hopelijk morgen binnen.
Ik doe de laatste tijd steeds meer 3d tekenwerk en ik denk dat je niet wil weten hoe vaak ik op een dag in- en uitzoom of 3d rotate aan- en uit zet. Vooral dat in en uitzoomen is een aanslag op mijn wijsvinger.

Gebruik jij ook deze basic versie, of een luxere uitvoering?
Ik heb nog even lopen twijfelen om een van de meer uitgebreide (lees: duurdere) modellen aan te schaffen, maar mij leek de verhouding hogere prijs / toegevoegde waarde een beetje scheef gaan.

Ik heb dit ding echt nog nooit gezien... Wat kan je ermee? (sorry, noob.. :) )

Het is een 3d-muis. Je kunt ermee zoomen, pannen en roteren, zonder eerst een functie te selecteren of je een lamme wijsvinger te scrollen.

Hier gebruiken ze het meer geavanceerde model, waar ook een hoop snelkeuzeknoppen op zitten:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de meest uitgebreide versie op mijn werk.
Maar ik gebruik de toetsen eigenlijk zelden, op de ESC en shift na dan (in autocad).
Het gebruik van het toetsenbord met de linkerhand zit er teveel ingebakken bij mij.
In Inventor of 3DsMax is het zeker onmisbaar.
Ik heb thuis een wat oudere versie in gebruik.
Het grote voordeel zit hem er uiteraard in dat je je model als het ware continu vast hebt.
Durf te beweren dat je er minimaal 20% sneller door gaat werken.
Minder belangrijk voor jezelf, maar geeft je wat meer denktijd of tijd om een beetje op het MBF te neuzen :)

Back