Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Weer wat spul verbouwd, video downlink toegevoegd op een copter, En een copter gebouwd voor het gebruik met een eos mark 2. Oh ja en een reparatie van een ph2, welke in de boom had gelegen voor 1 week... Schade viel mee, slechts 1 motor en een regelaar...
 
Leuk bedacht. Leuk risico met boren ook haha.

Je kunt ook altijd gewoon een korte geknipte SMA pigtail nemen. En buitenmantel 52mm terug strippen.
Daar een vlaggetje aan.
Zit er toch wat op en kan je veilig sleutelen.

Dit is mooier :)

Veelal is het idd het opbouwen van warmte waar ze aan stuk gaan. Goedkope Vtx kan ook gelijk sneuvelen. Immersion kan meestal wel wat hebben.
Moet bij nader inzien denk ik 12.5mm zijn ivm impedantie.
Kwart golflengte. Zal het even nagaan.
 
Het moet kunnen maar om de 1 of andere reden lukken die dingen me nooit om te meten.
Zo opzich wel moeten kunnen aangezien een IRC omni sprietje ook te meten is.
Heb een fatshark uit elkaar getrokken maar die was daarna dood. Bleek een printje ingegoten te zijn. Denk zo te zien dat het een dipool antenne was.

Dit ook geprobeerd maar kom niet op acceptabele waarden uit.

Op youtube staat ook wel het 1 en ander om dit soort antennes te maken. Anders zou het met de gebruikelijke maatvoering gewoon moeten werken.
 
Aangezien ik weer een KISS heb opgefikt en toch wat te vliegen MOET hebben:

R1tolN8.jpg


Opgebouwd uit oude onderdelen.
Ik was eigenlijk van plan om voor dit frame een 2208 setup te gebruiken. andere keer dan maar.
 
Gewoon voor de beste setup gaan, cobra motoren of tiger motoren ;)
Wat regelaars betreft, is genoeg keuze, ztw, kiss, enz..
 
Keuze genoeg, het is wat je zelf lekker vindt vliegen.
Begin met 5x4 HQ, wil je nog meer power kan je Bullnose 5x45 of HQ 6x45 opzetten.
 
Qua kosten scheelt het elkaar allemaal niet zoveel. Dan zou ik gewoon meteen maximaal gaan.
Cobra, HQ5045, 4S Lipo, SN20A ESC..

Als het eenmaal lekker gaat, wil je al snel meer!
 
Vandaag de nieuwe multistar elite 740 kv motors binnen gekregen en opgebouwd. Vergelijking met de oude turnigy 1000kv motors. van 8 naar 12 inch.
 

Bijlagen

  • photo_2015-06-03_23-54-17.jpg
    photo_2015-06-03_23-54-17.jpg
    121,2 KB · Weergaven: 92
  • photo_2015-06-03_23-54-26.jpg
    photo_2015-06-03_23-54-26.jpg
    123,5 KB · Weergaven: 108
  • photo_2015-06-03_23-54-34.jpg
    photo_2015-06-03_23-54-34.jpg
    152,6 KB · Weergaven: 97
  • photo_2015-06-03_23-54-36.jpg
    photo_2015-06-03_23-54-36.jpg
    111,1 KB · Weergaven: 101
Back
Top