Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Dat zijn de soldeerkunsten van FrSky... Zit wel goed vast hoor.

Vandaag de rag mini v2 verder afgebouwd en maiden gedaan:
uRFph5q.jpg

OkcwdFj.jpg

LW74CLN.jpg

ujYI2eu.jpg

Uiteindelijk setup:
ZMR250 frame met motor beschermers van Slotracers.
Cobra 2204 2300kv.
HQ 5x4.5/5x4x3
DYS SN20A.
Naze32.
IRC 5.8 600mw.
Surveilzone 600tvl.
Tattu 1800mah 75-160C.
FrSky X4R-SB.

Die 180 size frames schieten als paddenstoelen uit de grond.
Waarschijnlijk ontkomen we er niet aan om er deze winter ook één klaar te maken ;)

Inspiratie had ik voor de race al..er zijn zoveel 180 size modellen op de markt.
Dit model is niet nagetekend...nageaapt of wat dan ook.
Pdb is leuk/makkelijk maar hoeft voor mij niet.
Vliegt even goed zonder.

Laatst bewerkt:
Inspiratie had ik voor de race al..er zijn zoveel 180 size modellen op de markt.
Dit model is niet nagetekend...nageaapt of wat dan ook.
Pdb is leuk/makkelijk maar hoeft voor mij niet.
Vliegt even goed zonder.
Zag in Deventer ook al aardig wat 180mm voorbij komen. Wordt een hele hype die maat volgens mij.
Misschien mezelf deze winter er ook maar eens aan wagen. De G10 Blackout clone voldoet tot dan nog prima ;)

Zag in Deventer ook al aardig wat 180mm voorbij komen. Wordt een hele hype die maat volgens mij.
Misschien mezelf deze winter er ook maar eens aan wagen. De G10 Blackout clone voldoet tot dan nog prima ;)
Of een 210 [emoji1]. Voor die 3cm extra meteen 5inch erop hihi

Tussen het werken aan verschillende ZMR's en Armattan 180's, ben ook weer creatief geweest en heb een model waarmee ik al een tijdje vlieg aangepast om dadelijk ook "binnen" te gebruiken.
Middle mini uit 7mm Carbon, op mijn blog staan meer detail foto's.
IMG_20150914_231044.jpg

IMG-20150913-WA0026.jpeg

Mooi Slot :-) en wat een dikte zeg....dat moet toch bijna niet meer kapot kunnen :-) en de motor's mooi beschermt. Waarom gekozen voor die losse armen ? Om ze toch te kunnen vervangen als ze breken ?

Mooi Slot :-) en wat een dikte zeg....dat moet toch bijna niet meer kapot kunnen :-) en de motor's mooi beschermt. Waarom gekozen voor die losse armen ? Om ze toch te kunnen vervangen als ze breken ?
Staat toevallig in z'n blog:

Omdat de plaat CFK te smal was om een frame uit een stuk te frezen, heb ik de armen eraan gezet, hierdoor was het mogelijk om de ingevallen plaats van de motoren te maken. (ik kan maar aan een kant in een plaat frezen).

Back