wat is dit bij elkaar waard?

Hoe heb je hun benaderd ? Even een snel mailtje ?
Op elke club ben je welkom, als je graag lid wilt worden ga je dus die club bezoeken, niemand zal je toegang weigeren. Praat met mensen en doorgaans ben je dan snel lid van die club.
Je proeft dan meteen de sfeer.

Ja ik heb hun benaderd via een mail, maar dan nog, ze geven op de site aan dat ze leden stop hebben, dus ok, dat kan.

Maar had duidelijk vermeld of ik afgezien van dat ook even zou mogen langskomen en of ze mischien de kist willen invliegen,

Werd duidelijk gezegd dat ze me niet kunnen helpen omdat ik geen lid ben/kan worden en dat ik naar andere clubs moet gaan kijken.

ik ken dit clubje van zien al zo lang als ik zowat leef is maar 3 km van mij vandaan. helaas pindakaas.

En nee ik ga daar dus ook niet meer langs dat is me mijn eer te na, ik ga wel zoeken naar een andere.

verstandig besluit, het is inderdaad zo dat er clubs zijn die zo arrogant zijn dat je ze maar beter kan mijden,
die doen voorkomen dat MV een elite sport is.

je zou ook op dit forum eens kunnen zoeken naar een MVGer bij jouw in de buurt die je kan helpen.

enkele clubs(van hun eigen site gehaald)

Stootkop - Swalmen
Thermiek 58 - Nuth
Sunflyers - Landgraaf
MVC - Nederweert
Aero '79 - Gulpen/Wittem
Atlantis - Helden
Pioneers - Venray
Vliegende Hollander - Echt
Apollo - Hor
Jupiter - Venlo
MBC - Weert
Aeroclub - Bladel
Swentibold - Born

Ja ik heb hun benaderd via een mail, maar dan nog, ze geven op de site aan dat ze leden stop hebben, dus ok, dat kan.

Maar had duidelijk vermeld of ik afgezien van dat ook even zou mogen langskomen en of ze mischien de kist willen invliegen,

Werd duidelijk gezegd dat ze me niet kunnen helpen omdat ik geen lid ben/kan worden en dat ik naar andere clubs moet gaan kijken.

ik ken dit clubje van zien al zo lang als ik zowat leef is maar 3 km van mij vandaan. helaas pindakaas.

En nee ik ga daar dus ook niet meer langs dat is me mijn eer te na, ik ga wel zoeken naar een andere.

Helaas ook mijn ervaring met Sittard. Daarom vlieg ik bij Swentibold in Born ;).

Kom maar eens langs (even afspraak maken via pb) help ik je wel met afstellen en de rest. Heb ruime ervaring met 2takjes en ben instructeur op de club dus een vluchtje maken zit er ook in :).

Groet Raoul

Dank jullie wel allemaal voor de goede adviezen!

Dan ga ik eens kijken bij vliegclub swentibold :p

Ik moet dinsdag voor mijn werk naar geneve ( hoe ironisch ik ben vliegtuig technicus van beroep:rolleyes:)

en kom over kleine maand terug en neem ik contact met R! op.

Hallo na aantal werktrips in buitenland en verblijf ziekenhuis en andere verplichtingen heb ik nu pas de draad weer opgepakt.

Motortje voor zekerheid uitelkaar gehaald en eventjes krukas, drijfstang lager speling etc getest. weer snel in elkaar en op vliegtuig gezet, brandstof tank etc schoongemaakt en hij zuigt brandstof aan.

Ik kreeg hem weer niet aan het lopen. en is toch wel koud buiten. Dus eens met de fhon de motor opgewarmd en jawel hoor, hij liep.

Maar zodra je de gloeiplug eraf haalt stopt hij.

Kan het zijn dat de gloeibougie (of hoe heet het) een te koude is?

Aangezien je de motor niet met koud weer kan starten en de motor uitvalt zodra je de gloeiplug/accu eraf haalt.

Ik wil er wel mee naar een club gaan maar zou fijn zijn als ik hem wel gestart krijgt en we samen daar naar de afstelling kunnen kijken.

Lees je pb eens jij enorme Tinus :p.

Bent van harte welkom, ervaring zat op de club dus komt helemaal goed dan. Neem wel wat diverse gloeipluggen mee. je woont in Stein dus dat is heeeeeeel dichtbij.

Back