Wat is HLG/DLG eigenlijk?

Tja....Persoonlijk zou ik zeggen..... maak je bug en ga het eens proberen.
Hou hem lekker licht en je kan er op het kleinste hellinkje mee aan de slag.

en, o ja... je hebt niet eens een helling nodig om gezellig veel fun te hebben met een DLG :D

Groenten :rolleyes:
Ferdy

De V-staart is af,moet alleen nog georacovered worden.Maar is oracover niet te zwaar voor zoiets??Zou ik geen lichtere pakken?

Laatst bewerkt:
hellingzweven=valsspelen... als je nou even dat draadje van de bug doorleest kan je zien dat de bug gefolied is.... voortaan zelf even denken...

Euhmmmmm ik denk wel zelf hoor en als je toch de hele tijd kritiek hebt,kom dan niet meer in deze topic kijke e!!!Waar zit gij mij eigenlijk voor aan?Een noob??Ik weet zelf wel dat hem gefolied is!!!Alleen bestaan er lichtere folies dan oracover.Oracocer is trouwens een merk van folie.Er bestaan lichtere en mijn vraag was of ik beter geen lichtere zou pakken!!!Dus zwijg aub gewoon als je de hele tijd zo van die domme opmerkingen hebt

Ho, ff dimme en gezien je leeftijd kan dat zeker geen kwaad.
De DLG-mensen op dit forum zullen je met alle plezier helpen, ze vragen alleen of je even de zoekfunctie wil gebruiken voordat je vragen stelt die allang behandeld zijn.

Gor,

Geinig dat je een BUG gaat bouwen. Zoals Frans en Mike al aangaven er is heel, maar dan ook heel veel informatie te vinden over de BUG hier op het forum, maar ook op RC groups.

Ik heb zelf ook een Bug gebouwd en het is een leuk vliegend model. De vleugel is niet al te makkelijk te bouwen, de rest van het model wel.

Ik en andere DLGers hebben Mike aangeraden om een OFA te bouwen.
Barthezzo en PIP hebben ook een OFA gemaakt. Een OFA is makkelijker
te bouwen en vliegt beter...succes...

Cheers

Bart

Euhmmmmm ik denk wel zelf hoor en als je toch de hele tijd kritiek hebt,kom dan niet meer in deze topic kijke e!!!Waar zit gij mij eigenlijk voor aan?Een noob??Ik weet zelf wel dat hem gefolied is!!!Alleen bestaan er lichtere folies dan oracover.Oracocer is trouwens een merk van folie.Er bestaan lichtere en mijn vraag was of ik beter geen lichtere zou pakken!!!Dus zwijg aub gewoon als je de hele tijd zo van die domme opmerkingen hebt

kerel, doe ff rustig man:hammer:ik wou je alleen vertellen dat je zelf eens moet gaan lezen in het BUG draadje...
:n00b:

Erg leuk, die laat er ook geen gras over groeien!

"In die richtung!" "OKAY!"

Greetz van Aldert

rc mike heb jij jouw brevet al gehaald???? ergens heb ik gelezen dat jij dat wel ff in februari zou gaan halen. heb je nog maar een paar keer met je taxi zien vliegen en die landingen waren niet zo goed als je hier commentaar geeft...

kerel, doe ff rustig man:hammer:ik wou je alleen vertellen dat je zelf eens moet gaan lezen in het BUG draadje...
:n00b:

Altijd makkelijk iemand doorverwijzen, ben het er geheel mee eens, maar ik kan niks vinden over de BUG...... Wie helpt me? De zoekfunctie blijkbaar niet . . . . . Ik zoek op het simpelste dat ik kan verzinnen....het woord "BUG". En ja zonder quotjes.

Altijd makkelijk iemand doorverwijzen, ben het er geheel mee eens, maar ik kan niks vinden over de BUG...... Wie helpt me? De zoekfunctie blijkbaar niet . . . . . Ik zoek op het simpelste dat ik kan verzinnen....het woord "BUG". En ja zonder quotjes.
stuk of 10 topics onder deze (op dit moment) staat 'Bug hlg', dat is er bijvoorbeeld een waar je best wat info in kunt vinden.

rc mike heb jij jouw brevet al gehaald???? ergens heb ik gelezen dat jij dat wel ff in februari zou gaan halen. heb je nog maar een paar keer met je taxi zien vliegen en die landingen waren niet zo goed als je hier commentaar geeft...

hoi rene,

ik was inderdaad vanplan om in februari mijn brevet te gaan halen, maar omdat de boekjes, waar ik meerdere malen naar heb gevraagd, nog niet klaar zijn moet ik eerst daarop wachten.
verder heb ik in dit topic niet de bedoeling gehad van `` ik kan super goed vliegen`` want ik kan een toestel redenlijk in de lucht houden,
niet dat ik super gevorderd ben...

ja omhoog met het spul is 1 landen is ook iets dat je zeker heel goed moet kunnen en dat heb ik je wel een paar keer zien doen maar goed genoeg voor een brevet??? en heb je al geoefend op de figuren die je moet kunnen!!!.

je moet het zelf weten wat je schrijft en doet maar met wat je hier neerzet lijk je bijna al een pro

hoi rene,

ik was inderdaad vanplan om in februari mijn brevet te gaan halen, maar omdat de boekjes, waar ik meerdere malen naar heb gevraagd, nog niet klaar zijn moet ik eerst daarop wachten.
verder heb ik in dit topic niet de bedoeling gehad van `` ik kan super goed vliegen`` want ik kan een toestel redenlijk in de lucht houden,
niet dat ik super gevorderd ben...

Hoi Mike,

Ik heb de formulieren geprint van de site van de KNVvL.
Niets staat je nu meer in de weg om je brevet te halen.

Gr. Rob

Back