wat is jou favorite kist? discuseer mee!

• Topicstarter Topicstarter rens-zwevertje
  • Startdatum Startdatum
R

rens-zwevertje

Guest
als je wilt kun je hier een foto van je favorite kist plaatsen.
ikzelf vind de easy star het beste, hij vliegt fijn en is heel vergevings gezind.
easystar2.jpg

hier een foto van de x-twin waar ik mee begonnen ben. (ik wilde iets meer!)
85616_rot.jpg

mijn Calmato waar ik begin vorig jaar mee begonnen ben te leren vliegen...ik vlieg er nog steeds erg graag mee en heb er er heel wat mee meegemaakt en proppellers mee gebroken en zelfs motoren mee versleten,en hij is al die tijd heel gebleven en vliegt nog steeds erg fijn na al die honderden vluchten waar ik de oracover telkens weer met plakband aan elkaar moest plakken :)

mijn%20calmato.JPG

mooie kist hoor!
maar er worden nog niet heel veel foto`s geplaatst :?
ik zal nog een goede kist plaatsen
minimag.jpg

hier vlieg ik zelf neit mee maar is denk ik wel mijn volgende stap!

Waarom denk je dat niet iedereen plaatst?

Dit is ook al weer zo'n onzin topic, en toch moet ik sommige gelijk geven dat je jeugd onzin topics plaatst, ookal benadeel ik mezelf hiermee.

Stop hier gewoon mee.

HPIM1897.JPG

HPIM1902.JPG

dit was mijn toestel waar ik het liefste mee heb gevlogen, deze is momenteel al half uit elkaar wegens een losgekomen draadje, ben deze weer volledig opnieuw aan het maken en is terug bijna af :wink:. Rond 5 uur zou hij af zijn, dan ga ik terug men testvluchtje maken, en hopen dat hij terug hetzelfde vliegt als zijn overleden broertje..

ps: heb deze foto's al eens gepost, maar ben er gewoon TE trots op :D maar hier stonden de wielen er nog niet aan

Shark zei:
HPIM1897.JPG

HPIM1902.JPG

dit was mijn toestel waar ik het liefste mee heb gevlogen, deze is momenteel al half uit elkaar wegens een losgekomen draadje, ben deze weer volledig opnieuw aan het maken en is terug bijna af :wink:. Rond 5 uur zou hij af zijn, dan ga ik terug men testvluchtje maken, en hopen dat hij terug hetzelfde vliegt als zijn overleden broertje..

ps: heb deze foto's al eens gepost, maar ben er gewoon TE trots op :D maar hier stonden de wielen er nog niet aan

Welke kist is dit?

heb hem gemaakt met behulp van deze foto
IMG_0374.JPG

deze heeft geen specifieke naam, heb hem zelf volledig gemaakt in depron. Hiervoor had ik de mini ultimate gemaakt met een plan van HomeFlyer, na deze wou eens zelf een dubbeldekker maken met een volle romp, welke deze geworden is. Speciaal gemaakt om snachts te vliegen, maar overdag is dit even leuk :)

Ben het toch wel met Jesse eens, weer zo'n fokkin onzindraadje :?

Die kist lijkt trouwens op de ultimate (met volle romp) en op de competition ultimate. Wel LOL, die LEDjes. Hoeveel zuipen die eigenlijk?

idd, hier zijn al vele draadjes over gemaakt en is eig. onzin.
als je dit doet begint er nog een ander draadje bv easystar vs. spacescooter, dus stop met die domme topics.

en idd die lijkt idd op een ultimate, en die ledjes zijn wel mooi voor eens te gaan vliegen tijdens de kerstfeesten:p of gewn tijdens de nacht.

grts

Goh jullie zijn wel erg aardig tegen leeftijd genootjes 8O
Ik vind dit topic best geinig, ik ben zelf newby in t vliegtuig gebeuren, dus vind t wel leuk om te zien waar iedereen mee vliegt en wie welk vliegtuig t beste vind vliegen. :)

yups, maarja zeuren kan altijd hè en er zijn mensen die dat erg leuk schijnen te vinden.

Wel moet ik er bij zeggen dat er idd de laatste tijd wel vaak nieuwe onderwerpen worden gestart voor de pietluttigste vraagjes die je ook zo ff had kunnen opzoeken....

ff ontopic: ik heb nu niet echt 1 favo. Heb ook geen standaard modellen :D. maar goed.

Ik dacht ook misschien is het leuker om een algemeen info topic te maken met plaatjes, maar dat bestaat al. Een leuke vind ik bijvoorbeld die "ik en mijn vliegtuig".

Jammer dat er altijd mensen zijn ,die hun negatieve advies zo nodig denken te moeten geven.
Mijn advies negeren die hap .
Groet Jan. :lol:

Devine II rules :lol:
zeer goedkoop ding, en als je crasht bouw je gewoon een nieuwe, binne een paar uurkes :P 8)

verder nog de Space scooter met de fietsbel ne 7*6 prop.
en de eigenbouw dingen.
experimenteren is toch leuk 8)

vind ik ook negeren die hap!
bedankt jan!
maar waar vlieg jij mee jan?

grz. rens

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Back