wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Woww very NICE lama !!!!
die zal wel een RAKET worden op 4S :vamp: :vamp: :vamp:
die Cobra motoren zijn echt SUPER ala SUPER !!!

mooi met die LED-Strip !!!

LED's FLY :D

Leora frame met Kiss 18a en A1012S. FC wordt een NanoWii en Lipo 2S om alles zo licht mogelijk te houden. Wou er nog LED strips opzetten want het wordt een LOS model maar besef nu dat die alleen 12V zijn. Zullen dus losse LEDs worden want iets oriëntatie heb ik toch wel nodig bij zo'n klein ding.

Alles is onderweg en zou morgen moeten aankomen...

thanks ivolo

hier de boertjes :D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu heb ik in iedergeval een indicatie hoe hoog en hoe ver ik bij mij vandaan ben.
En het werkt, aansluiten is een appeltje eitje:cool:

20140714_160621_zps3b72f369.jpg

En voor de liefhebbers, het is aangesloten volgens schema onder de lijn. De Gimbal is dus op de uitgang van de IOSD aangesloten en werkt zoals het hoort:cool:

20140624_164417_zps2ace3819.jpg

Op advies van andere gebruikers toch maar eens zo'n 'all in one' Black Pearl 7" FPV monitor' besteld. Inclusief de zender steun, extra interne batterij, lader etc .. kijken of dat wat is. In ieder geval geen kabels meer en iom een prima setje om snel mee te kunnen gaan vliegen ipv een statief, LCD met losse lipo met kabels etc. Ben benieuwd wat de kwaliteit is, ook van het diversity ontvangst etc.

Black Pearl 7" LCD Screen FPV Diversity Rx 5.8GHz slim design with integrated battery FlySight blackpearl

Iemand al ervaringen die hij kan delen ?

Iemand al ervaringen die hij kan delen ?
ja hoor. ik heb de 7 kanaals versie speciaal voor ImmersionRC en Fatshark. bevalt prima, houdt het meer dan een uur voor op ingebouwde accu. kan hem ook nog aansluiten op de accu van m'n 9xr met de meegeleverde kabels

sent from a mobile device

Turnigy 9 kanaals zender en ontvanger, 5.8GHz 600mW ImmersionRC videoTX, 5.8 GHz RX Bossman 7" LCD scherm, 2 SMA 5.8GHz RX cloverleaf antennes voor dat LCD scherm.

Back