wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Om fpv camera zelfde stand te houden. Ik zoek namelijk nog zon systeem waar fpv camera mooi in past en niet heel duur is want zit nu met probleem dat ik altijd alleen lucht of alleen gras zie.

Het enigste wat je nodig hebt is een 9 gram servo en zo'n goedkope gimbal van HK, die pas je aan zodat alleen de verticale besturing er op zit en deze sluit je aan op de gimbal stabilisatie van de flightcontroller.

Hier een voorbeeldje van Burg.

Laatst bewerkt door een moderator:
full

Nieuwe mx-20

Nieuwe antenne´s (5-blads) en pigtails voor de mini´s zijn binnen,thnx Dennis voor de vlotte service ;-) Die lange is voor de nieuwe Dominator V2.2 die onderweg is vanuit Spanje...het zal een flinke verbetering voor mijn beeld worden hoop ik :-)
Ik vlieg nu nog met een oude aviator fatshark,antiek ding verbonden met een draad naar mijn ontvanger...werkt prima maar is niet handig,ben het gesjouw met statief en draden zat...:D

full

Cobra motoren (1960kv) voor op een flip die ik hersteld heb: tot de 2e BO Mini er is.
Flip kan dan daarna op 2000kv verder racen met 20A escs :)

En 5040 props...

Goed begin vh weekend....mooi weer en pakketje uit Spanje is binnen,Dominator V2.2!! :cool:

full

Sint was idd wat vroeg dit jaar....!
Net even wezen testen....superdepuper beeld!! In de aviator had ik al een groot beeld maar lang niet zo scherp en kleurrijk als met deze bril :D
Met 5.8module,dioptersetje en vervoer 438,50....maar dan heb je ook iets!

Back