wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Eindelijk mijn Immersion vtx binnen.
20 December besteld bij HK nu binnen.
Reden van vetraging.....douane, 25,03€ bij betalen.
Dus volgende keer bestel ik hem gewoon in nederland, weet ik zeker dat ik hem sneller heb;)
Volgende keer beter, nu mijn Blackout mini-h in elkaar steken.

Zojuist toch maar besteld; upgrade kit voor mijn BO mini. Fearless arms, nieuwe top plate en gopro mount. Heb lang getwijfeld of ik niet beter een hele nieuwe erbij kon kopen, want dat kost eigenlijk nauwelijks meer als je alles optelt. Maar dan heb je dus die armen niet ;). De mini wordt nu lekker veelzijdig, lichte supersterke setup om tussen de bomen te oefenen en met 6"props genoeg powahhh voor open veld :D

Toch maar een FrSky d4r-II besteld, kan MN cam schuiner. En een klein zooitje hq 5x4,5.
Moeten MN lipos nog trekken en toch wat meer power, en lekker geluid ;)

De cheerson cx10 is binnen. Wat een leuk ding. Zelfs flips en rolls zijn mogelijk
2cd732fc794e2bd87e8b849cd08e3261.jpg

Ik heb een soort gelijkige komt van tmart.con vlieg altijd ermee als ik niks te doen hebt. En ook niet kapot te krijgen

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijken dat de props goed vrij lopen, de accu vol is, en een keertje calibreren. Tenminste dat hielp hier. Uiteindelijk toch gestopt, gemeld.. en als het goed is is er een vervangende onderweg naar NL, volgens de track&trace.

Ineens wat pakketjes thuis.

Nu rustig voor gaan zitten.
Helaas nog geen naze en camera.

Maar begin is er.

Cig8QfC.jpg

Build tips zijn van harte welkom.

Oja en thanks Menno voor de snelle levering.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back