wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

6 * cobra 2204 1960kv
- Wat props
- Wat lipo's
- Wat sma connectors want ik liet mij statief met de Duo 5800 stuiteren...1 connector afgebroken die ook 2 soldeer pads eraf trok....maar dat fix ik wel :)

**offtopic** een HobbyKing® ™ Teksumo EPP Wing 900mm :)

Past zoiets niet?

Een paar goede FPV antennes ;)

http://www.ebay.com/itm/291493766468?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Ben opzoek naar losse behuizingen maar valt niet mee blijkbaar om dat voor mekaar te krijgen. Dus mezelf vast even een sample besteld voor de maatvoering.
Inmiddels half alibaba afgemaild in de hoop dat er één zegt "ja hoor dat regelen we wel voor je"

Anders wordt het iets uit een 3d printer als plan B.

Ook al RG402 blue semi rigid coax besteld en ook een test versie antenna bijna op frequentie. Maakt blijkbaar weer wat uit zoals gewoonlijk.

Eens kijken of ik iets crash bestendigs kan fabrieken voor de bosjesmannen onder ons.

Een paar goede FPV antennes ;)

http://www.ebay.com/itm/291493766468?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Ben opzoek naar losse behuizingen maar valt niet mee blijkbaar om dat voor mekaar te krijgen. Dus mezelf vast even een sample besteld voor de maatvoering.
Inmiddels half alibaba afgemaild in de hoop dat er één zegt "ja hoor dat regelen we wel voor je"
[/I]

Nou ze zijn lekker snel binnen.
Natuurlijk wel even gekeken wat ze aangeven op de meter.
Had graag anders gemeld maar....
SPW kan er net mee door. 40mW op 600mW Vtx (á 1.7 SWR
Maar de cloverleaf kan beter de kliko in.
160mW. 1/4 van het vermogen wordt niet uitgezonden.
Daarbij is het ontwerp ook niet alles.

Viel te proberen, ging me gelukkig niet om de antennes.

Wel leuke kapjes en er staat een website adres in. Dus maar eens mailen :)

Laatst bewerkt:
20141228_142014.jpg

Mooi stukje telemetrie aangeschaft voor op de DJI S1000

een goedkope 1/3-inch Sony CCD Video Camera 700TV Lines. ( 12 euro)

3x turnigy 3cell 2200mah 30c accu's

Video TX en RX en beeldscherm is onderweg

Mijn Sky-Hero Little Six frame is besteld! [emoji2] [emoji2] [emoji2]

Ookal noem ik een 58cm hexa niet echt "little"

1eef8096735daeb0d4ea998039dd9a12.jpg

21343ba69b58dae9b99f9c0b30803db1.jpg

(Niet mijn foto's)

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag [emoji2]

Het gaat wel een bouwverslag worden van meerdere maanden, omdat ik het niet in 1x kan betalen. Maar ik wil gewoon een goede hexa hebben, zonder chinees spul. (Niet dat dat altijd slecht is)

Ik ben van plan om Avizar 930kv motoren te gebruiken van 35mm in combinatie met 10x5 HQ of graupner E-props. Of kan iemand me betere motoren aanraden die goed zijn en in de mounts passen van een Little Spyder of Little Six?

Over de regelaren twijfel ik nog, dus ik hoop dat iemand hier een goed idee over heeft? Ik zat te kijken naar Hobbywing esc's aangezien ik een Hobbywing set op mijn auto heb en ik er erg tevreden mee ben (traxxas Rustler). Iemand ervaring mee?

Als FC wil ik de Naza-m v2 gebruiken met een mini osd en een zenmuse gimbal met gopro.

De lipo word een 4s, waarschijnlijk zo'n 5000mah.

De zender heb ik ook nog niet, maar dat gaat denk ik een Taranis worden :)

Ik bedoelde eigenlijk dat ik het liever niet uit china koop. Je kan NTM propdrive motoren van HK bijvoorbeeld niet vergelijken met tiger motoren terwijl het toch uit china komt

Back