wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Een Mini H clone met setup ( cobra 1960kv, Naze32 ) van Roni en een Quantum Q-3D en een FrSky D4R-II receiver en een ImmersionRC EzUHF 4 -12 Channel Receiver (Lite).

En nog wat zooi :-)

Gisteren trouwens zo'n cheapass CC3D bordje getest, die gaan ook best lekker voor dat geld moet ik zeggen.

Ik heb een micro-h van micro motors warehouse gekocht:

20150410_163919.jpg

Meteen maar in elkaar gezet (flip 260 for size) :

20150410_170406.jpg

Heb er 4 brushed motoren bij gepakt, de CL-0820-15 - coreless motor set, 8.5x20mm ook van daar.

liefst had ik een AlienWii erbij genomen, maar die zijn niet leverbaar, dus de fc wordt voorlopis een NQX FPV bordje, tot er iets beters beschikbaar is. De camera van de NQX komt er ook op.

Om het geheel te vliegen heb ik 10 van deze accu's erbij genomen:
Turnigy nano-tech 750mAh 1S 35-70C :

41271.jpg

en een setje kabeltjes:

AM-9017A.jpg

En om het geheel in de lucht te houden heb ik er 4 setjes Parrot rolling spider propellors bij gepakt.

Nu maar wachten tot alles binnen is :D

ja, dat maatje moet je denken idd.
Ik ga de mijne baseren op een Blade nano qx, maar dan uitgevoerd met pittigere motoren zodat ie buiten met redelijke wind ook nog kan vliegen :)

Een kleinigheidje erbij om te leren vliegen zonder GPS, vlieg nu met de DJI F450 wel wat vaker in ATTI mode en het gaat steeds beter. Meestal met de neus van mij af, met de neus naar mij toe heeft wat meer tijd nodig bij mij:) ben tenslotte geen 18 meer.

hoe klinkt het geluid nou als je dat hoesje erom heen hebt want ik heb zo hoesje alleen dan met een dichte achterkant en je hoort niet meer zuiveren geluid van de motors door dat hoesje
(zou je mischien stukje raw kunnen uploaden?)

want zo hoesje vind ik wel iets dat je moet hebben maar wil wel mooie geluid van de motors horen via de gorpo

Back