Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

9b90861368ee4b0cc46c96d641d6fbb8.jpg

M'n Trex 700G geupgrade naar 3 blads rotorkoppen.
Helaas vanwege het weer nog niet kunnen vliegen...

al gekocht de heli Jeroen ???
voor dat geld is het echt super top goedkoop,
niet gecrasht ???

alleen de ESC is het al waard hem te kopen, ha ha

suc6, groetjes,
Uwe

Vandaag een kleine €650,- aan spare parts besteld voor de logo700
Dit op voorhand voor waar de heli naar toe gaat..........daar is niets te verkrijgen....

Hebben ze daar dan geen postbezorging en internet ? ga je naar de maan ? of mars ?
Nee niet naar de maan maar dat scheelt niet veel.
Internet jawel maar alleen via de gprs van de telefoon
Post Nou nee die hebben we daar niet dus das lekker rustig hihi

ga naar een tropisch eiland in de caribbean waar geen model bouw aanwezig is(tenminste niet wat wij gewend zijn en hebben maar nikko speelgoed en wat autootjes)
als je wat wil hebben dan via het vaste land per boot
verder alles daar te verkrijgen maar geen modelbouw!
Benzine ook lekker voorradig en goedkoop (vandaar de Trex700Gasser ombouw)
Voor mijn auto (Dodge RamVan met Hemi 5,7Ltr motor die ik daar heb staan 120Ltr voor €1,75 momenteel!!! SLIK)
Maar voor de rest Back to Basic!! HEERLIJK

Laatst bewerkt:
Nou, dan heb je wel de juiste heli gekozen. De accu`s zullen het het eerst opgeven schat ik zo. Vliegen kun je al en 3D vliegen ga je toch niet doen neem ik aan.

Nou, dan heb je wel de juiste heli gekozen. De accu`s zullen het het eerst opgeven schat ik zo. Vliegen kun je al en 3D vliegen ga je toch niet doen neem ik aan.
Nee 3D vliegen doe ik niet,meer sportvliegen en wat kleine kunstjes
de heli's die ik heb kunnen dat wel maar mijn hersencellen volgen dat niet meer whahah
Nee lekker recreatie vliegen
Ik vlieg regelmatig nog naar Nederland (2xper jaar)en kan dan eventueel Lipo's mee nemen als vervanging (max 2x tot 160Kwh toegestaan om mee te nemen)
2 heli's gaan in de container mee(Rex600N&Trex700F3C met romp en alle onderdelen etc etc) en 2 gaan met mij mee in het vliegtuig in een speciale FlightCase
verder de gehele hobby in de zee container

Back