Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Mijn laatste aankoop is een Blade mcp-X.
En jullie willen niet half weten hoeveel zin ik erin heb om te gaan vliegen en 3D moves te gaan leren met die Micro heli.
Heerlijke hobby.
Vr Gr E

Ik probeer soms ook wel eens 3D te vliegen met mijn Evo, gaat ook niet even lekker. Denk ook niet dat mij dit gaat lukken.

Misschien moet ik eens ophouden met mijn slap geklets en overal tegen in te willen gaan. Vandaag heb ik echt zo'n dag.

Sorry, moest even:D

Geeft niks, het is vrijdag toch?

Inderdaad en dat blijft dit weekend helaas zo.
Daarnet even met de KDS450SV Carbon buiten testgevlogen omdat ik er een andere Tail Unit op had gezet.
Met die wind geen pretje om zo'n heli in de lucht te houden.
Ben maar snel opgehouden.
Geen zin om daardoor te Crashen.
Vr Gr E

Klopt.
Ik vlieg zelf al te lang tegenwoordig om met teveel wind voor mijn plezier buiten te gaan vliegen met de KDS450.
Vroeger uit gedrevenheid deed ik dat nog wel vaak.
Maar tegenwoordig heb ik het liefst windstil weer.
Gewoon lekkerder vliegen met zo'n 450 size heli.
Op dagen dat er weinig wind is dan vliegt zo'n 450 size CP echt als een droom.
Erg plesante hobby.
En helemaal nu ik die Blade mcp-X voor binnen en buiten erbij heb.
Vr Gr E

Hoe zit dat eigenlijk met de kwaliteit van Compass atom heli's? In welk segment zou je die zetten? Tussen T-rex en Mikado of eronder of klonen? Geen flauw idee, kom zelden info tegen over die heli's en je ziet ze vrijwel nergens in Benelux shops.

Laatst bewerkt:
Hoe zit dat eigenlijk met de kwaliteit van Compass atom heli's? In welk segment zou je die zetten? Tussen T-rex en Mikado of eronder of klonen? Geen flauw idee, kom zelden info tegen over die heli's en je ziet ze vrijwel nergens in Benelux shops.

dan zoek je denk ik niet goed genoeg ??
het zijn dus absoluut geen goed kope clonen.
ik heb me laten vertellen dan algin een stuk minder heli is dan compass

Heli-Addicted.nl • Bekijk forum - Atom 500
RCPilotenforum • Bekijk forum - Compass model

als je daar eens tussen zoekt daar vind je eind gebruiker van de compass.

verder kan ik je voor al je vragen door verwijzen naar rogier

RIGIDHELI MODELSTORE

Laatst bewerkt:
Geweldig ding zeg. Ben je niet als de dood dat er nog een pak kosten door de douane op komt?
Ze sturen de kit eerst naar Duitsland, doen de inklaring en dan met de Duitse post richting Nederland. Kijk anders eens op de site, daar staat het beschreven; ivm shopbespreking enzo zal ik maar geen links plaatsen. Wellicht is het een stuk gunstiger als onder de Nederlandse voorwaarden via TNT, anders zouden ze de dienst niet aanbieden. Ik las dat iemand met een 6hv voor 3 tientjes klaar was en het in ongeveer een week wordt bezorgd. Als het met m'n atom net zo gaat zou ik zeer tevreden zijn maar ik wacht het ff af en houd er gewoon rekening mee dat er nog wat meer kosten bij komen, kan het atltijd meevallen :) ik kan iig niet wachten tot ie er is :D
edit: Ik kreeg bericht dat de duitse post problemen heeft met de inklaring omdat de duitse douane (zoll) het beleid aan het wijzigen is. Daarom wordt het nu direct naar mijn adres verzonden met DHL. Zelfs met btw zal het nog steeds een goeie deal zijn.

Laatst bewerkt:
dan zoek je denk ik niet goed genoeg ??
het zijn dus absoluut geen goed kope clonen.
ik heb me laten vertellen dan algin een stuk minder heli is dan compass

Heli-Addicted.nl • Bekijk forum - Atom 500
RCPilotenforum • Bekijk forum - Compass model

als je daar eens tussen zoekt daar vind je eind gebruiker van de compass.

verder kan ik je voor al je vragen door verwijzen naar rogier

RIGIDHELI MODELSTORE

Goh de Compass is een stuk goedkoper dan de Trex lijkt me, vandaar mijn vraag.

Goh de Compass is een stuk goedkoper dan de Trex lijkt me, vandaar mijn vraag.
De inklaringskosten vielen erg mee, voor een hobyking kinetic heb ik bijna het zelfde moeten betalen, dus al met al een erg goeie deal. Gisteren verzonden en vandaag al in huis vanuit Hong Kong :banana:
De lipo's moeten nog uit het euro-warehouse van hk komen, 19e besteld en nog niet verzonden dus dat gaat een stuk langzamer :( Ik hoop dat ze er deze week nog zullen zijn.. maargoed, ontvanger komt ook pas eind van de week binnen dus maar rustig aan het bouwen beginnen :yes:

Dat is dan wel een ultra-spoedje de vlucht zelf is al 12 uur en dat is dan zonder alle distributiecentra en afstanden wat het over de weg moet afleggen.

De inklaringskosten vielen erg mee, voor een hobyking kinetic heb ik bijna het zelfde moeten betalen, dus al met al een erg goeie deal. Gisteren verzonden en vandaag al in huis vanuit Hong Kong :banana:
De lipo's moeten nog uit het euro-warehouse van hk komen, 19e besteld en nog niet verzonden dus dat gaat een stuk langzamer :( Ik hoop dat ze er deze week nog zullen zijn.. maargoed, ontvanger komt ook pas eind van de week binnen dus maar rustig aan het bouwen beginnen :yes:

Doe maar ff een leuk bouwverslagje op het forum dan ;)

Back