Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn laatste aankoop is een Blade mcp-X.
En jullie willen niet half weten hoeveel zin ik erin heb om te gaan vliegen en 3D moves te gaan leren met die Micro heli.
Heerlijke hobby.
Vr Gr E
Zojuist een compass atom 500 combo besteld bij rc711
Nu hopen dat alles goed gaat en evt bijkomende kosten wat meevallen![]()
Zojuist een compass atom 500 combo besteld bij rc711
Nu hopen dat alles goed gaat en evt bijkomende kosten wat meevallen![]()
Hoe zit dat eigenlijk met de kwaliteit van Compass atom heli's? In welk segment zou je die zetten? Tussen T-rex en Mikado of eronder of klonen? Geen flauw idee, kom zelden info tegen over die heli's en je ziet ze vrijwel nergens in Benelux shops.
Ze sturen de kit eerst naar Duitsland, doen de inklaring en dan met de Duitse post richting Nederland. Kijk anders eens op de site, daar staat het beschreven; ivm shopbespreking enzo zal ik maar geen links plaatsen. Wellicht is het een stuk gunstiger als onder de Nederlandse voorwaarden via TNT, anders zouden ze de dienst niet aanbieden. Ik las dat iemand met een 6hv voor 3 tientjes klaar was en het in ongeveer een week wordt bezorgd. Als het met m'n atom net zo gaat zou ik zeer tevreden zijn maar ik wacht het ff af en houd er gewoon rekening mee dat er nog wat meer kosten bij komen, kan het atltijd meevallenGeweldig ding zeg. Ben je niet als de dood dat er nog een pak kosten door de douane op komt?
dan zoek je denk ik niet goed genoeg ??
het zijn dus absoluut geen goed kope clonen.
ik heb me laten vertellen dan algin een stuk minder heli is dan compass
Heli-Addicted.nl • Bekijk forum - Atom 500
RCPilotenforum • Bekijk forum - Compass model
als je daar eens tussen zoekt daar vind je eind gebruiker van de compass.
verder kan ik je voor al je vragen door verwijzen naar rogier
RIGIDHELI MODELSTORE
Goh de Compass is een stuk goedkoper dan de Trex lijkt me, vandaar mijn vraag.
De inklaringskosten vielen erg mee, voor een hobyking kinetic heb ik bijna het zelfde moeten betalen, dus al met al een erg goeie deal. Gisteren verzonden en vandaag al in huis vanuit Hong KongGoh de Compass is een stuk goedkoper dan de Trex lijkt me, vandaar mijn vraag.
De inklaringskosten vielen erg mee, voor een hobyking kinetic heb ik bijna het zelfde moeten betalen, dus al met al een erg goeie deal. Gisteren verzonden en vandaag al in huis vanuit Hong Kong
De lipo's moeten nog uit het euro-warehouse van hk komen, 19e besteld en nog niet verzonden dus dat gaat een stuk langzamerIk hoop dat ze er deze week nog zullen zijn.. maargoed, ontvanger komt ook pas eind van de week binnen dus maar rustig aan het bouwen beginnen
![]()