Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Dat klopt Nigel, je moet voor die extra functies betalen:(
Maar dat was bij de oude versie ook al het geval.
Nu maar afwachten of dat het het geld waard is, ik ga er van uit van wel:)
We gaan het meemaken .

Mvg. Freddie

Dat klopt Nigel, je moet voor die extra functies betalen:(
Maar dat was bij de oude versie ook al het geval.
Nu maar afwachten of dat het het geld waard is, ik ga er van uit van wel:)
We gaan het meemaken .

Mvg. Freddie

Dat klopt ook wel Freddie,

Maar voor een pro versie EN rescue betalen... Ik kijk nog even de kat uit de boom...

Lijkt me een goed plan om een mooi topic te maken over deze NEO met je bevindingen. Ben rete nieuwsgierig..

Mvg. Nigel

Ik ga kijken Nigel of ik de tijd heb om hier op het forum mijn bevindingen met de nieuwe Vbar NEO neer te zetten , ik beloof niets.

mvg. Freddie

De Vbar NEO is binnen, zondagmiddag besteld bij Mikado en afgelopen middag bezorgt :)

49832BA3-D636-4FE2-AD32-0980BA026A6A_zps9ekdzhzi.jpg

Nu even de tijd vinden om hem in een heli in te bouwen en af te stellen.
Dat zal zo als het er nu uitziet wel volgend weekend worden (lang weekend vrij:))
Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen.

mvg. Freddie

Eindelijk, verse power packs binnen voor de goblin.
Nu alles op Gens vliegen :-)

Wel lief van de leverancier dat ik 35C had besteld, maar 45C heb gekregen, en zelfs met de EC5's er al netjes aan.

7a450c983fe8afa5b9b15af416ba67ca.jpg

Mooi Sven,
ik vlieg ook Gens , super lipos , goed in ballanc, gewoon top.
Ik wacht nog op die van mij (5000 mAh 45 C)

Groet
Uwe

Vanmiddag de tijd gevonden om de Vbar NEO op de 480 te zetten en af te stellen:)
Al met al een uurtje werk, waarvan 45 minuten om weer alle bekabeling weer netjes vast te zetten.
De Vbar NEO instellen met de Vbar control zender stel niets voor:)
Het is meer even de instellingen controleren die bij de setup al ingesteld staan voor een Logo heli.
Doe je dit goed dan heb je meteen een goed vliegende heli die je verder naar eigen smaak verder kunt instellen.
Ik heb heel kort even gehoverd bij mij achter op het plein en dat voelde goed aan.
Morgen bij beter weer verder testen.

5DA2B542-6704-4682-88D6-C3C3645A4819_zpsxxg5cpgy.jpg

mvg. Freddie

Laatst bewerkt:
zoo, dat is een makki Freddi,
goed werk zo te zien van Mikado,
iemand die nieuw begint met wat serieus, zou hier goed thuis komen !

helaas niks voor de b.v. FUTABA piloten, die met meerderen objecten vliegen,
je hebt bij de overstap naast het systeem ook de zender nodig, dus compleet veranderen,
maar dan ben je klaar (maar ook gebonden)

veel vliegplezier verder

Groet
Uwe

ohh, dat's mooi,
zo kunnen de b.v. Futaba piloten toch met de nieuwe v-Bar vliegen,
ik heb goede ervaring met Futaba en v-Bar, daarom,

bedankt Freddie

De eerste vluchten zijn gemaakt met de Vbar NEO en het vliegt super.
Ook de rescue functie werk goed mits je hem gebruikt.
Drie lipo's lang de functie meerdere malen getest en iedere keer ging het super.
Alleen bij de vierde lipo werd ik overmoedig en was ik te laat met het inschakelen van de functie:oops:
Schade main blades en main shaft, verder niets zo te zien op het eerste oog.
Maar ik heb dan ook nog nooit zo lang achter elkaar inverted gehoverd als vanmiddag:D
Ik denk dat deze rescue functie mij kan helpen verder te komen met mijn vlieg skills, mits ik hem (goed) gebruik:D

mvg. Freddie

Wauw Freddie,

Die Crash is ook sneller als verwacht.
Maar het beloofd wat voor de toekomst, als je de rescue zo consequent gaat gebruiken en met de 3e lipo al zoveel verder ben omdat je weet dat er een functie is die je (op tijd) in kan schakelen, beloofd dit heel wat voor je vliegskills Freddie. Fijn om te horen dat je schade ook meevalt.

Mvg Nigel

De rescue is echt super, dacht dat het niet meer mis kon gaan en werd te overmoedig.
Maar goed ik heb mijn lesje geleerd maar ga zeker verder met deze functie oefenen als de heli weer klaar is.
Was een kleine twee jaar geleden dat ik de laatste schade heb gevlogen dus dat valt reuze mee:)
Van de week even kijken wat ik nodig heb om de heli te herstellen en bestellen.
Is die misschien volgend weekend al weer klaar.

Mvg. Freddie

Back