Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Cool! Nu idd die gele vlekjes op de bladen en staart wegwerken en dan is hij echt af, :) hij "staat" wel hard op zen staart met die 800 vin achteraan, heb je hem al gevlogen? Ik vond ze iets teveel in de grond prikken..

Heb het altijd een mooie canopy gevonden en hij past dus :) zet je wel effe een euro of 90/100 achteruit niet? Welb bloedmooi :)

Maar nu heb je al een verzameling canopy's liggen zeker ;)

Gr

Weet je wat ik denk dat supercool zou zijn.. als je nu achter die ALIGN letters van het landingsgestel een spierwit blad papier houdt.. dan springen ze visueel door het zwarte carbon heen he.. echt show dan :)

Uiteraard gaat papier stuk maar als je er een heel dun plastic wit plaatje zou kunnen achter plakken.. supercool volgens mij..

Weet enkel niet (omdat je dan 2 dichte vlakken maakt) of het de vliegprestaties zou beïnvloeden.

Gr

Cool! Nu idd die gele vlekjes op de bladen en staart wegwerken en dan is hij echt af, :) hij "staat" wel hard op zen staart met die 800 vin achteraan, heb je hem al gevlogen? Ik vond ze iets teveel in de grond prikken..

Heb het altijd een mooie canopy gevonden en hij past dus :) zet je wel effe een euro of 90/100 achteruit niet? Welb bloedmooi :)

Maar nu heb je al een verzameling canopy's liggen zeker ;)

Gr

Wat een beest van een machine met deze canopy hè! Ik ben er meer dan blij mee[emoji1]
Die vlekjes laat ik mooi zitten, ik heb andere Main/tail-blades besteld[emoji6]
Ik heb nog niet gevlogen met die staart vin maar ben wel benieuwd of ik er ook last van krijg met landen.
Over het algemeen stijg/land ik op het afvalt.
Op de foto staat hij op de vin inderdaad, maar zodra het gewicht van de accu erbij komt staat hij vrij van de grond.

Voorlopig weer even sparen om de rest van de Gaui X7 bij elkaar te sprokkelen.[emoji41]

zelf vind ik een ietsje langere start-fin prima, de Oxy heeft die ook goed lang en de tailbladen kunnen de grond niet raken

Kon het niet laten ,
Protos max gekocht in goede staat , en meteen een upgradekit naar protos max V2 besteld .
Wel een zware heli voor een 700-size , maar standaard met 750 bladen te vliegen .

Indrukwekkend beest :) liggen paar serieuze riemaandrijvingen in precies.. vooral de constructie om de staart aan te drijven.. is wel build to last zo te zien. Canopy van de V1 is ook zeer mooi

Extra voorraad bladen voor de 600[emoji57]
3184c5bafad9df4a18adb24a0b120e4b.jpg

Canopy laten Personaliseren dmv pilot name[emoji41]

173d9c2b82e1417dcd1c84ef6d1e0b4a.jpg

Nu ook de Trex 700 uitgerust met Rail Blades!!!

* Synergy Rail Main Blades R-716
* Synergy Rail Tail Blades R-106
* blade clips

Ik had ook een Carbon fiber tailboom besteld voor een 700e, maar mijn huidige tailboom is een 700N dfc.. Dus die is te kort [emoji9]

501fa2a95ad03818dedfe5da58938653.jpg

a3e61a2df9393ecf6cf383170bb3aa00.jpg

chique die bladen, vooral die heck-bladen,

(voor mijn Gaui NX4 heb ik Seal heck-bladen gekocht,
uiteinden zijn ook wit, en wat bij jou zwart is,
is bij de Seal bladen de kleur van het canopy, rood dus)

Met het slechte weer in het vooruitzicht staat bij mij het grote onderhoud van m'n Rex 600 op het programma..

Ik wil alle witte tandwielen vervangen voor zwarte, en de lagers worden ook allemaal vernieuwd.. Verder alles goed inspecteren.... Zo blijf je toch lekker bezig he[emoji57]

b745518aa96acdd926a0fdc923a09d02.jpg

Ik heb zojuist maar even een paar nieuwe bougies besteld, ik weet nu welke ik hebben moet.... zal mij benieuwen hoe snel die dingen er gaan zijn, en wat ik bij moet betalen (11 dollar per bougie, gratis verzenden, voor 31 Euro klaar, maar nu de douane nog afwachten :D).

En dan zit ik er sterk over te denken twee van die Apaches er bij te kopen, en de twee kale heli-kits die ik hier heb liggen ook als benzine heli uit te rusten.

Ik heb vanmiddag nét voor de storm aan even in héél turbulent weer gevlogen, en die heli doet dat uitstekend...

En ik heb een ruil gedaan, trex 250 tegen een 450x van blade.. idd blade.. maar.. geen standaard Blade, het is een full alu en carbon getunede versie, ook met Scorpion motor, castle regelaar, savox mg servo's en een paar mooie edge blades om het af te maken. :)
Vorige eigenaar heeft er serieus geld in gepompt dus.

Me -> happy :)

En ik heb een ruil gedaan, trex 250 tegen een 450x van blade.. idd blade.. maar.. geen standaard Blade, het is een full alu en carbon getunede versie, ook met Scorpion motor, castle regelaar, savox mg servo's en een paar mooie edge blades om het af te maken. :)
Vorige eigenaar heeft er serieus geld in gepompt dus.

Me -> happy :)
veel plezier met de heli,
mijn versie met upgrades heeft helaas niet gewerkt (500x)
ik zou benieuwd zijn, of het bij jou werkt !!

Ja misschien zondag hé.. :) de vorige eigenaar zij van wat de lagertjes van de scorpion te smeren met wat olie.. had daar op helifreak al wel is iets van gelezen.. maar bij align motors e.d. zijn dat toch gesloten lagers hé.. begrijp dat nog niet goed, een gesloten lager word normaal niet gesmeerd via olie dacht ik, zijn de lagers van scorpions dan open? Ding heeft al wel goed 3d gevlogen, hij is nu bij mij in pensioen ;) nee ca va is nog wel in goeie staat hoor. Wel een beest die motor tov de originele.

Back