Wat is jouw lievelingsmerk?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Guest, 11 jun 2004.

  1. nou niet helemaal bij my winkel Quartel in hoogvliet bestel je iets en volgende dag kan je het halen :thumbsup:
     
  2. delsol

    delsol Guest

    Heb een HPI(elektro 1:18 ) en een PROTECH(nitro1:10) en ben er zeer tevreden over
     
  3. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Quartel heeft naar mijn idee een goede service, alleen als je de prijzen gaat vergelijken is Quartel (pijnacker) vaak iets duurder dan adnere winkels

    Groet Robo
     
  4. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Tja, ik rij dus Serpent 1/8,
    Serpent omdat je dat in iedere RC Winkel kunt krijgen.
    Maar Serpent heeft een auto gehad die niet zo in trek was, de Excel.....
    Roelof weet er meer over te vertellen als ik, maar die auto was nogal breekbaar zullen we maar zeggen......

    Dat was niet alles, als je dan een draagarm brak, moest je een nieuwe kopen, en het leuke was die werden altijd per 2 Verkocht! (links en rechts).......

    1 draagarm kopen was er niet bij, dus na een tijdje had je dan een hele voorraad draagarmwen van de kant die niet stuk gaat over.......
    (auto's hebben nu eenmaal de drang om aan 1 kant stuk te gaan, omdat dat nou eenmaal zo is op een circuit)
     
  5. KevinS

    KevinS Guest

    En nu worden Serpent draagarmen wel per stuk verkocht en hoor je weer mensen klagen dat ze niet per twee verpakt zijn...

    Maar je kunt wel zeggen dat Serpent de laatste tijd goed naar de klant luistert. Van de 710 zouden de onderste bumperplaat en de shocktower achter te slap zijn en Serpent kwam enkele weken later met sterkere versies. Verder is er nog de beschikbaarheid van onderdelen en de service op MyTSN en daardoor is Serpent toch mijn favoriet...
     
  6. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    Voor mij is het Picco. Ik rijd nu al een paar jaar met Picco. Ik ben met de motoren begonnen, daarna een Picco Integra 1/10 en nu rijd ik een Picco Speed.

    Ik rijd mede Picco omdat de zaak waar ik alles koop ook Picco rijdt en daardoor rol je er al snel in. Maar dat is niet alleen de reden, ik heb zeer goede ervaring met zowel de motoren als de auto's. Ik heb eigenlijk nooit problemen en ik vind dat de auto's zeer sterk zijn.
    Bovendien kunnen ze zeer goed meekomen met de andere topmerken, alleen is het jammer dat er zo weinig (top)rijders zijn die Picco rijden :(
     
  7. andry

    andry Guest

    Iedereen heeft een eigen meening wat hij het best vind . De 1 vind een mission top en de andere een CCT .
    Nou ik vind X-Ray het best maar ook tevens het kostbaarste ook al heb ik een hpi
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Is dat zo. klaagt men weer?....
    die heb ik nog niet gehoord, maar het is ook nooit goed......

    @ Dirk Jan,

    Picco is toch ook een top merk?.....
    Maar over de motoren zijn de meningen verdeeld....
    De motoren hebben/hadden nogal de neiging om snel vast te lopen, middels gebroken zuigertjes, gebroken cilinderwandjes......
    Misschien hebben ze nu het lek boven, maar zal het lastig zijn om het vertrouwen van de klant terug te winnen......
     
  9. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    @ M7H

    Ja Picco is ook een topmerk, ik zeg ook dat ze mee kunnen komen met de ANDERE topmerken, dus ik suggereer al dat het een topmerk is :wink:

    Wat jij zegt over de motoren heb ik vaker gehoord hier op het forum, maar zelf nog geen ervaring mee gehad. Ik weet wel dat de tegenwoordige motorenlijn erg betrouwbaar is (vanaf de XP G1).
     
  10. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Hmm, moet je ff met Roelof gaan praten want die had volgens mij een G1 die met het inlopen al brak, en het 2e setje ook........
    Garantie?, nee zo werkt dat niet........

    Maar het wil niet zeggen dat de motoren nu niet beter zijn.........
    Ik heb ook een NovaMega Evo 5 uit een serie waarvan bekend is dat het zuigertje niet betrouwbaar is, maar ik wil bewijzen dat ik goed motoren kan afstellen en ga er dus vanuit dat ie bij mij niet kapot gaat... :wink:
     
  11. marter544

    marter544 Guest

    Tamiya, omdat dat het enige is wat ik heb! En acoms voor zenders
     
  12. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    euhm ofte wel, je hebt geen ervaring met andere merken, en alleen maar met tamiya, niks mis mee, maar kun je dan wel een goedde mening geven over het beste merk, als je er maar 1 ervaren hebt??

    Groet Robo
     
  13. KevinS

    KevinS Guest

    De vraag is toch niet wat het beste merk is? De vraag is wat je favoriete merk is. Dat is dus persoonsgebonden en kan om allerlei redenen zijn...
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    ik vind hpi en tamiya wel mooi

    hpi voor nitro en tamiya voor electro
     
  15. MetalSpeedy

    MetalSpeedy Guest

    heb 3 verschillende soorten merken gehad .. en in deze volgorde vind ik voor mij het beste


    1 : Team Xray
    2 : HPI
    3 : Tamiya
     
  16. jentuh

    jentuh Guest

    voor mij is tamiya het beste merk omdat dat nu eenmaak een bewezen merk is voor de beginners.
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    voor mij een schumacher ik heb ook een tamiya gehad maar dat is meer iets als je begint vind ik zelf
     
  18. ja welk merk heb nu schumacher mission s1 die vindt ik fijn. heb tamita tl01 vond ik persoonlijk helemaal nix. mij lijkt x-ray ook goed merk zo te zien aan auto's en prestatie's maar is ook 1 van de duurdere merken. asso vindt ik ook mooie en goede auto's.
    Cees
     
  19. Viper-RC

    Viper-RC

    Lid geworden:
    24 feb 2004
    Berichten:
    497
    Locatie:
    Drachten
    Ik heb Tamiya en Graupner gehad, maar nu heb ik een Schumacher Mission en die bevalt mij tot nu toe het beste.
    Dus: Schumacher
     
  20. mission

    mission Guest

    schumacher
     

Deel Deze Pagina