Wat is jullie smaak + X Y of wat er ook is

Ik ben benieuwd wat jullie voorkeur
Mijn eerste quad is in X
En heb ook al plannen om een avatar copter te gaan bouwen

Dus laat het weten
Vriendelijken groeten Maikel

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja , das super persoonlijk, en hangt ook af wat je doel van de copter is...

Ik heb een x quad, en een x hex. Vroeger vondt ik + quad makkelijker qua orientatie... omdat je dan nog niet goed side in en tail in kan vliegen...

M'n eerste heb ik, zoals Psygho ook al aangaf in + gebouwt. Nooit eerder mee gevlogen, maar wel goed snel aan te wennen. Nu m'n 2e quad aan't bouwen, en dat gaat een X worden. Zal ongetwijfeld ook weer flink wennen worden, maar op dit frame heb ik een klein cameratje gemonteerd voor wat opnamens. Niets speciaals verder, maar leuk om zo te beginnen

ik heb een voorkeur voor X, vind het gewoon er mooier uitzien.

maar wat psygho al aangaf, het licht er ook aan wat je ermee wilt doen.
voor camera werk is een X beter omdat er geen arm in het midden van het beeld zit, voor orientatie is + weer beter..

Ik persoonlijk verkies de X quad , had met orienteren totaal geen problemen.
Denk dat er qua besturing geen verschil is tussen + of x , als je toch nog moet leren vliegen zal je er wel aan wennen.
Ondertussen heb ik al een Hexa 6X gebouwd , en volgende week ga ik nog een Y6 copter bouwen.
Verslavend die multicopters ;)

Ik persoonlijk verkies de X quad , had met orienteren totaal geen problemen.
Denk dat er qua besturing geen verschil is tussen + of x , als je toch nog moet leren vliegen zal je er wel aan wennen.
Ondertussen heb ik al een Hexa 6X gebouwd , en volgende week ga ik nog een Y6 copter bouwen.
Verslavend die multicopters ;)

Nou verslavend dat kun je wel zeggen
Ik vind het bouwen geweldig
Alleen het wachten op je Parts is wat minder
Ik ben pas met rc bezig
Maar vind het super

Laatst bewerkt door een moderator:
Back