wat is mijn chassis

• Topicstarter Topicstarter jaccotjuhhh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
mot (dier) (ook wel nachtvlinder), een aan de vlinder verwant insect uit de familie Lepidoptera
ik bedoelde moet :P
ik ben zelf utrechts :D
en die ene die ik voor 115 euro op nitrotek zag is r2r dus die neem ik liever (al met kogellargers 5T motortje en driftbantjes).
en ja ik wil wel klote aan me auto maar mijn ouders vinden dat het geldverspilling is en dat ik tog alles fout doe.:2gunfire:

Vertanding is 55-33, dat werkt vrij goed in combinatie van een brushless setje

Geen enkele vorm van slijtage:D

Modelcraft hurricane brushless set:banana:

Ansmann stuur servo met metalen tandwielen

Metalen aandrijving

Olie gevulde schokdempers

Standaard ontvanger, maar werkt zeer goed :cool:

Je kan ook 7 cells nimh accu's gebruiken

Met de reely blue tanga, ansmann master smacker en de carson e strom racer brushless.

Op de achter grond mijn modelbouw baan

De motor die er origineel in zit bij het rollend onderstel :confused:
Ik heb hem zelf nog niet gebruikt

Sorry voor de wat mindere kwaliteit, foto's gemaakt met mobiel 3 megepixel

Nog effe voor dat ik het vergeet de auto was nog vies van het rijden, anders maak ik hem altijd meteen schoon alleen nu had ik er effe geen zin in.
show gelijk je andere offroad auto's maar -.- (sarcasme)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik bedoelde moet :P
ik ben zelf utrechts :D
en die ene die ik voor 115 euro op nitrotek zag is r2r dus die neem ik liever (al met kogellargers 5T motortje en driftbantjes).
en ja ik wil wel klote aan me auto maar mijn ouders vinden dat het geldverspilling is en dat ik tog alles fout doe.:2gunfire:

Mijn ouders vinden het ook geldverspilling, maar ik heb er gewoon lak aan... tis mijn geld =) ik mag er mee doen wat ik wil dus: doe het gewoon...

Mijn ouders vinden het ook geldverspilling, maar ik heb er gewoon lak aan... tis mijn geld =) ik mag er mee doen wat ik wil dus: doe het gewoon...
bij mij zeggen ze als ik dat zeg "ja maar je hebt het geld van ons gekregen dus hou je smoel er maar over":bad-words:

bij mij zeggen ze als ik dat zeg "ja maar je hebt het geld van ons gekregen dus hou je smoel er maar over":bad-words:

tja, dan is er 1 ding wat je kan doen: Sparen... vragen of je het geld zelf mag verdienen... begin klein: Een 2e handsje van marktplaats, mijn eerste auto was een zelfbouwpakket: het eerste pakket (de auto zelf) Moest ik zelf kopen: de eerste helft van de elektronica kwam bij sinterklaas en de 2e helft op mijn verjaardag...

tja, dan is er 1 ding wat je kan doen: Sparen... vragen of je het geld zelf mag verdienen... begin klein: Een 2e handsje van marktplaats, mijn eerste auto was een zelfbouwpakket: het eerste pakket (de auto zelf) Moest ik zelf kopen: de eerste helft van de elektronica kwam bij sinterklaas en de 2e helft op mijn verjaardag...
ja handig ga ik doen maar ook een probleem
sinterklaas/kerstmis is net voorbij.
en mijn verjaardag ook (2 december :P)
dus dat word flink sparen.
maar nogal :offtopic: .
en dan volgt de vraag weer.
welk chassis is dit? reely .... (zoals tamiya tt-01)

oke, ik heb gekeken op de conrad site en dat chassis ziet er inderdaad leuk uit.
Vraagje: Welke body past hierop?

Wat ik bedoel is: ik zie wel dat de wielbasis 260mm is, maar hoe kan ik bepalen welke van de door conrad aangeboden bodies gaat passen, of hoef ik alleen maar op de wielbasis te letten?

Dit zou mijn eerste onroad worden en ik heb gewoonweg niet zoveel verstand van de bodies voor deze klasse. Voor offroad kijk je gewoon op het type/merk van je auto en dan kan je ervanuit gaan dat het past, maar hier lijkt dat niet zo te werken.

Ik zie een hoop mooie bodies ook van andere merken en ik zou geholpen zijn als iemand me kan uitleggen hoe ik kan bepalen welke bodies geschikt zijn voor dit onderstel :D

alle touring body's. Wheelbase moet 257-260 mm zijn. De breedte van de boddy moet minimaal 185 mm zijn ( dan steken je banden wat uit ) tot 200mm. Als je een body op het oog hebt, plaats anders effe de link en dan kan ik of iemand anders je wel verder helpen. Houd er wel rekening mee dat je zelf de boddy gaatjes moet maken.

oke, ik heb gekeken op de conrad site en dat chassis ziet er inderdaad leuk uit.
Vraagje: Welke body past hierop?

Wat ik bedoel is: ik zie wel dat de wielbasis 260mm is, maar hoe kan ik bepalen welke van de door conrad aangeboden bodies gaat passen, of hoef ik alleen maar op de wielbasis te letten?

Dit zou mijn eerste onroad worden en ik heb gewoonweg niet zoveel verstand van de bodies voor deze klasse. Voor offroad kijk je gewoon op het type/merk van je auto en dan kan je ervanuit gaan dat het past, maar hier lijkt dat niet zo te werken.

Ik zie een hoop mooie bodies ook van andere merken en ik zou geholpen zijn als iemand me kan uitleggen hoe ik kan bepalen welke bodies geschikt zijn voor dit onderstel :D
ik vraag hier niks om body's maar jou vraag is toch al beantwoord en mijn vraag is ook beantwoord het blijkt te gaan over de "reely A2R" dus mijn vraag is beantwoord en ik sluit dit topic. als er nog enig commetaar is kan je me gewoon mailen (via modelbouwforum).
thx iedereen en de beste wensen voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back