wat is nu een GOEDE wedstrijd auto? 1/10?

• Topicstarter Topicstarter crazy_mini_freak
  • Startdatum Startdatum
niemand die een fototje heeft van een standaard chassis, dan ben ik zeker van mijn aankoop.

ps. de mission van "stevenkoiter"(=> zie link MOD666) is dat een gewone? (sorry als dit niet moest zijn, het is niet bedoeld om je te beledigen)

MVG
Frederic

Als je gewoon ff naar het bestel nummer kijk zie je dat die 2 auo's gewoon het zelfde zijn K026 Dus alle 2 een Mission 1. De K027 is ook de mission 1 maar dan de Carbon versie.

dus het uiterlijk is net hetzelfde? zijn alleen het onderdeck en bovendeck anders(van carbon)? dus de vering en bandjes en alluminium stukken zijn net hetzelfde?

oké hartelijk dank voor de info,
ik denk dat ik de auto ga bestellen bij rc pitstop maar dan moet het wel via de post. Is er een goede service bij pitstop?

maar weet er nog iemand een modelbouwwinkel waar ze de mission hebben iets korter bij België (Limburg) max. 100-130 km (liefst Nederland want in België is alles zo duur)

MVG
Frederic

Jups 100% het zelfde alleen Materiaal van de Carbon versie is anders. Jawel dat is Carbon. Dat is net iets lichter dan frp als ik me niet vergis en zeker stijver. Door de stijfheid wel kans meer kans op een scheur of een breuk in het chassis.

www.RCshoproal.nl

elladar zei:
oké hartelijk dank voor de info,
ik denk dat ik de auto ga bestellen bij rc pitstop maar dan moet het wel via de post. Is er een goede service bij pitstop?

maar weet er nog iemand een modelbouwwinkel waar ze de mission hebben iets korter bij België (Limburg) max. 100-130 km (liefst Nederland want in België is alles zo duur)

MVG
Frederic

ik zelf kom erg vaak bij Pitstop en help ook geregeld in de winkel

ik vertel mensen altijd het volgende als deze vraag gesteld wordt:

de mensen van RC-pitstop nemen de tijd voor je en leggen alles netjes uit. je kunt altijd terug komen voor vragen. hierdoor wil het wel eens komen dat je wat langer staat te wachten. ze nemen voor iedereen de tijd, en tja dan moet je wel eens wachten, maar de koffie staat atlrijd klaar.
RC-pitstop stuurt het gemakkelijk per post, wat dat betreft hoef je je gen zorgen te maken.

Groet robo

Bij Pitstop hebben ze een goede service, als je het een beetje vroeg op de dag besteld, heb je het meestal wel de volgende dag in huis :)

oké hartelijk dank iedereen, ik ga nu mijn bestelling overmaken

MVG
Frederic

IK heb mijn mission 1 ook bij pitstop gekocht online.
Super goede auto,en rc-pitstop doet hele goede zaken.
Ook zeer netjes hoe ze alles regelen :worship:

klopt, is echt een top zaak waar je ook nog eens een mooie kortingspas krijgt bi jaankop van een auto... hierdoor zijn veel artikelen 10% goedkoper.

mvg

ik heb hem ook daar besteld goede service binne paar dagen binnen. alleen jammer dat mijn topdeck niet verzonken is maar daar kunne hun niks aan doen

dan moet je even een verzink boortje pakken...een schroef in de bodemplaat eruit halen...daar het boortje in stoppen...kijken hoever ie erin gaat en daar aftekenen/ afplakken met tape...en dan kan je zelf de bovenplaat verzinken ( als je een beetje handig bent en een verzink boortje hebt )

slak12345 zei:
klopt, is echt een top zaak waar je ook nog eens een mooie kortingspas krijgt bi jaankop van een auto... hierdoor zijn veel artikelen 10% goedkoper.

mvg

5% !!!!! maar goed, ik hoef mijn passie niet meer te laten zien, ik betaal nooit de prijs die op het artikeltje staat 8)

tja van dat boortje, ik heb Steven al aangeboden het te doen, hij heeft het alleen afgeslagen. zijn keus..

Groet Robo

haha jah ik laat het wel doen bij de club net zo makkelijk toch?

vandaag de knoop door gehakt en het is het X-ray T1 chassis geworden.

En ik ben eigen niet zo tevreden over de service van rc-pitstop:
Ik heb 3 kaar naar het rekening nummer gevraagt en nooit gekregen, elke keer als ik mail stuurde kreeg ik geen antwoord waarop ik elke keer opnieuw een mail moest sturen om te vragen of ze mijn e-mail gehad hadden en of ze even wouden reageren. Ik kreeg nooit hele antwoorden op mijn vragen en op sommige vragen kreeg ik niet eens een antwoord. Ik heb toen een stopzetting van de bestelling gedaan en ik heb tot nu toe nog altijd nix gehoord. Ik begrijp dat die mensen het druk hebben maar ze zullen toch wel 5 minuten tijd hebben op een ganse dag om even wat te antwoorden

MVG
Frederic

tja. de techniek van tegenwoordig. ik wil niet goedpraten wat hier is gebeurd, enkel deel ik mede dat ze het op het moment erg druk hebben... misschien is het verstandiger om te bellen dit is directer en persoonlijker.

Groet Robo

dit was bij mij ook het geval toen ik een mailtje over een bepaald type accu stuurden...maar ik kreeg netjes een mailtje met escuses voor het late antwoord omdat het erg druk was...

Back