Ik was een tijdje terug al eens op zoek, maar met de evolutie ben ik al lang niet meer mee wat er allemaal kan, mag en bestaat;ongelofelijk.
Ik zoek een quad hoofdzakelijk voor buiten gebruik (soms binnen maar dan kan ik mss een andere kiezen) liefst redelijk compact.
extreme maneuvers moet die niet kunnen.
wat wel.
en keychain camera dragen of een mobius camera. en toch nog stabiel beeld geven.
fpv is nog niet de bedoeling(heb ik me ook nog niets over geinformeerd)
ik weet dat de keychain wel wat gestript kan worden en lichter gemaakt worden dus.
maar welke quad? je kan er vinden van 30 euro tot... van een hubsan(wordt nipt met een keychain tot een v222 of v262 of ... of beter zelfbouw met hk spulletjes?
is om beelden te maken van een fietsparcours en een speelveld...
fpv nog niet direct maar speelt wel in mn achterhoofd om ooit te proberen
Ik zoek een quad hoofdzakelijk voor buiten gebruik (soms binnen maar dan kan ik mss een andere kiezen) liefst redelijk compact.
extreme maneuvers moet die niet kunnen.
wat wel.
en keychain camera dragen of een mobius camera. en toch nog stabiel beeld geven.
fpv is nog niet de bedoeling(heb ik me ook nog niets over geinformeerd)
ik weet dat de keychain wel wat gestript kan worden en lichter gemaakt worden dus.
maar welke quad? je kan er vinden van 30 euro tot... van een hubsan(wordt nipt met een keychain tot een v222 of v262 of ... of beter zelfbouw met hk spulletjes?
is om beelden te maken van een fietsparcours en een speelveld...
fpv nog niet direct maar speelt wel in mn achterhoofd om ooit te proberen