wat kiezen

Ik was een tijdje terug al eens op zoek, maar met de evolutie ben ik al lang niet meer mee wat er allemaal kan, mag en bestaat;ongelofelijk.

Ik zoek een quad hoofdzakelijk voor buiten gebruik (soms binnen maar dan kan ik mss een andere kiezen) liefst redelijk compact.
extreme maneuvers moet die niet kunnen.
wat wel.

en keychain camera dragen of een mobius camera. en toch nog stabiel beeld geven.
fpv is nog niet de bedoeling(heb ik me ook nog niets over geinformeerd)

ik weet dat de keychain wel wat gestript kan worden en lichter gemaakt worden dus.

maar welke quad? je kan er vinden van 30 euro tot... van een hubsan(wordt nipt met een keychain tot een v222 of v262 of ... of beter zelfbouw met hk spulletjes?

is om beelden te maken van een fietsparcours en een speelveld...
fpv nog niet direct maar speelt wel in mn achterhoofd om ooit te proberen

Kies een quad uit het lijstje met bouwverslagen!
Een F450 wordt meestal als goede starters quad geadviseerd.
Sterk en niet al te groot.
Mobius kan maar ook een gopro.
Fov setup past met wat hobby verlenging

Keuze zat : afh of je zelf wilt bouwen of niet

maar waarvoor ga je hem gebruiken, om foto's en filmpjes te maken en zelf te bekijken, of foto's en filmpjes maken en deze verkopen?

zelf te bekijken. Ik ga als begeleider mee op kamp al enkele jaren en vlieg er meestal ook wel eens met kleine electro toestellen.ik maak dan na de week op kamp een film en dan kunnen de leerlingen die komen bekijken op een filmavond. erna krijgen ze een dvd'tje mee naar huis. dus zeker niet commercieel bedoeld.

Gewoon zelf bouwen, 330 (RTF quads zoals phantom, walkera) of 450 size quad (DJI flamewheel, sk450, q450 enz) lijken me het beste geschikt voor jouw toepassing...

Ik las binnen vliegen :D. Lijkt me niet handig om binnen in een tent over een groep kinderen te gaan vliegen met een 450......zelf een mini kan al pijn doen hoor. Met een keychain heb je ook niet echt de kwaliteit om een mooi dvdtje te maken.

hoofdzakelijk buiten... Niet boven de leerlingen maar zowiso errond, veiligheid gaat toch nog voor hier!

ik zal eens rondneuzen naar geschikte oplossingen, ik zie dat er ook veel 2dehands spullen te verkrijgen zijn...Ik kan hem wel zelf bouwen, maar heb geen zin om uit te zoeken welke componenten ik allemaal nodig heb... "teveel keuzes"

Greetz

zou dit wat zijn?

gaui 500x
- Châssis 500X
- 4 moteurs GUEC GM-412 BL Motor 960kV
- 4 ESC GUEC GE-183 18A ESC
- 1 Gyro GU-344
- 4 props 8''
- 1 beschermingskap
- + piece de reserve

178666115-gaui-500-x.jpg

voor 125euro, nog ontvanger en accu nodig

op zich ziet dat er een goede prijs uit, echter ga ik hier ook niet wekelijks mee vliegen...
waardoor trek jij de conclusie dat de gaui een slechte flight controller is? "online" ziet alles er goed uit natuurlijk:p

kk2.0, nog beter :D

als DJI Naza ? :lol::lol: je laat me wel altijd lachen markjuhh

maar de GU-344 vindt ik ook maar niks,, kan ik ook afraden !!!
en als je de gaui500x eens crasht dan moet je em half uitklaar slopen voor een pootje tevervangen etc
want de regelaars zitten verstopt in de poten ,,
opzich vliegt een Gaui 500X super :)

Iig beter als de gaui FC.
Of ie beter is als naza ligt aan wat je van plan bent met je quadcopter.
In manual mode is ie iig beter als naza ;)

oke, hehe...

heb ook een gaui mrt 500(met 6motoren en esc) gevonden maar zonder flight controller, is mss ook een optie dan...

ofwel idd de naza op tanden bijten en als het ware vandaag bestellen en morgen vliegen...
ofwel zelfbouw met hk materiaal voor de helft van de prijs,minder mogelijkheden...

wordt lastig:p ben het net aan het rondsurfen om zo veel mogelijk bij te leren, want idd er zijn 100den mogelijkheden afkortingen, snufjes, regeltjes... maar hier gaat het wat sneller om te weten wat de go's en de no go's zijn:p

Heb je wel eens met een naza in manual mode gevlogen Markjuhh?
Voor een beginner heel acceptabel. Voor mij ook.
En ik ben een nanowii gewend.
Tis niet echt nodig om voortdurend je naza haat uit te dragen. :confused:
Word daar een beetje moe van.
Er zijn heeeel veel mensen die naza bijzonder prettig vinden vliegen.
Acro vliegen vindt ook niet iedereen nodig.
Flips en rollen ook niet.

En dat een kk2.0 in manual beter vliegt dan een naza ben ik ook niet met je eens.

Vreemd dat de KK2.0 weer terug is bij HK...eerst linkte hij naar de KK2.1. Laatse fw van de 2.1 maakt hem weer meer 2.0. Ik heb nu 2 KK2.1 bordjes maar ga toch eens die 2.0 bestellen.

Back