wat kiezen

Je zou kunnen kijken of het via een mixer te doen is idd.
Anders zou ik de gimbal verbouwen dat je nog maar 1 servo per as gebruikt.
Als je er andere firmware op flasht komt dat over je huidige firmware te staan en worden alle instellingen gereset...

ja dat is waar, maar ik vlieg nu zeer stabiel rond met de standaard instellingen volgens het boekje... dus veel ingesteld heb ik niet gedaan...
ik probeer het ook eens met een vtail mixer:p
ik hou je op de hoogte, alvast al bedankt voor de vele hulp en uitleg

met een vtail mixer doet hij het wel prima, alleen krijg ik de settings nog niet goed voor 0 punt en richting, maar ze doen het in iedergeval hoe het hoort... terug een stapje dichter:p

Laatst bewerkt:
Op rcgroups hebben ze de bevestiging gegeven voor de update te doen...
heb ik nu niet gedaan, en met de vtail mixer gewerkt.

momenteel heb ik heb redelijk werkend. ik heb nog geen camera erop gezet, dus dit valt bij te regelen, maar hij werkt nu toch in de juiste richtingen...

[media=youtube]g8zKrQJkCOo[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
het zit nu redelijk goed,ik heb toch de nieuwe firmware 1,6++rev3 erop gezet, en die heeft een veeel mooier servo verloop, alles lijkt ook net wat stabiieler te zijn...

to do list:

de buzzer goed doen werken(die begint te tuten wanneer ik begin te vliegen dus dit werkt niet, waarde staat nogthans op 105)

de gimbal tilt functie instellen, is me ook nog niet gelukt(de vtail mixer is er wel tussenuit nu)

vluchttijd omhoog krikken met een grotere accu van 2600 naar 3700

Maar als ik gas geef, dan heb ik pas power net voor halfgas en erboven, dus de onderste stickhelft is bijna niet gebruikt, ook als ik gas terugneem zakt hij zeer geweldig... welke instelling pas ik hiervoor het best aan?

hier een filmpje van gisteren(enkele stukjes aaneen toch..)

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt alsof je lipo erg snel inzakt.
Ik denk dat een nieuwe lipo een aantal problemen ineens oplost.

hij weegt zonder camera 1020gram...
het zijn idd wat oudere lipo's... nu de gopro 1 die erop staat is ook aan de zware kant,deze is zwaarder dan de gebruikelijke gopro3( er is een mobius onderweg)

hallo, mn mobius is toegekomen, ik ga er nu een ander landingsgestel op zetten en hier en daar verbeteringen aanbrengen. graag wil ik hem toch zo licht mogelijk houden...

Mijn vraag was ook om het wat mooier ineen te steken wat ik kan doen aan de kabeltjes tussen ontvanger en board. Ik zie veel mensen die daar maar 1 draad gebruiken, welke zijn er mogelijk om weg te doen , en welke niet...

Alvast bedankt! Groeten Chris

Als je maar 1 kabel wil tussen FC en RX dan zal je met PPM aan de gang moeten.

Wil je geen PPM dan moet er van ieder kanaal de signaalkabel (wit/oranje) van RX naar FC.
Als je je ontvanger vanaf de KK2 wil voeden zal je bij 1 kanaal ook de + en - aan moeten sluiten.
Gebruik je een aparte BEC voor je ontvanger dan voldoen alleen de signaalkabels.

Back