wat kost een serpent vector NT nu precies....??

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door michel beurskens, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BIG charlie

    BIG charlie Guest

    De mijne heeft daarstraks 152 km/h gereden.....Hij zat wel in de koffer van mijn auto....
    Enne met niks, nada slijtage.... :lol:
    Mijn 1/1 daarentegen... :roll:
    Maare, je ziet dat het kan hé... :lol:

    Greetz 8)

    BIG charlie
     
  2. wat een grappen zeg
     
  3. wil iemand dit topic sluiten...??
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Waarom ?
    Er zitten hier mensen die dagelijks met dit soort auto's bezig zijn en nationaal en internationaal er mee racen en jij gelooft ons niet als we je beweringen tegen spreken ?
     
  5. kijk dat jullie dingen tegen spreken enzo daar heb ik helemaal geen moeite meer daar is zo'n topic namelijk voor maar jullie brengen nu werkelijk alles heel negatief met andere woorden jullie verklaren mij voor gek dat je dat vind moet je zelf weten

    maar ik heb geen zin om dat nog een te horen

    en zoals ik al zij slotje AUB

    GR michel
     
  6. hezik

    hezik Guest

    Jongens, ik denk ook dat het van de parkeerplaats afhangt.

    Vroegah woonde ik in Enschede en daar had je de 'Miro', een groot winkelpand uitgebaat door de AH. Voor dat pand lag een enorm grote parkeerplaats, geheel vlak en nieuw teer, zonder obstakels. Daar werden in die tijd ook zo af en toe RC-races geoirganiseerd.

    Beweren dat je op zo'n parkeerplaats meer schade rijdt dan op een circuit, is dikke onzin. Dat was gewoon glad en vlak teer en voor het racen werd het aangeveegd. Dan is het dus in feite gewoon een circuit.

    Tegenwoordig hebben ze overal van die parkeerstenen geplaatst en is het teer niet mooi meer. Nu zou je dus waarsch. er wel meer schade rijden.

    Wat betreft de snelheid, het is wetenschappelijk aangetoond dat je door de magnetische fluxinductie van solar flares een significant hogere lateraal-rotatie van je krukas krijgt. Dit in combinatie met een geinduceerde resonatie in het transversale vlak, kan er voor zorgen dat je veel harder gaat.
     
  7. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Nog één keer...

    We hebben het over slijtage, niet over schade! :roll:
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Slijtage in de vorm van steentjes die je snaren/tandwielen en banden zeer snel van een dusdanige kwaliteit maken dat ze vervangen dienen te worden.

    Als een parkeerplaats goed wordt aangeveegd, dan zou het kunnen, probleem is alleen dat je het niet goed kunt aanvegen.
    Vanwege het zware verkeer wat over een parkeerplaats rijdt (auto's en vrachtauto's) laten de kleine steentjes die in asfalt zitten los, en die pik jij met je modelauto op.
     
  9. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Laat maar jongens, hij neemt van ons zeer ervaren (internationale) rijders niets aan, laat het hem zelf ervaren.

    Succes Michel!

    Over en SLUITEN.
     
  10. dat is niet waar ik wil zeker dingen aannemen maar alles wat ik zeg daar hebben jullie altijd zo'n negatief antwoord op

    en verder over een parkeerplaats uhmm ja dat eigenlijk gewoon een plaats waar vrachtwagens overnachten s'nachts maar dat is op een industrie gebied dus daar komen zowiezo heel weinig vrachtwagens en auto's al helemaal niet en elke keer word de plaats met een blazer schoongemaakt..


    GR mIchel
     
  11. Atarikid

    Atarikid Guest

    We wensen je in ieder geval veel plezier op je parking.

    Welke ga je nu kopen trouwens?
     
  12. de Serpent vector NT ik ga vrijdag naar die man toe die de serpent verkoopt dus meschien heb ik hem vrijdag wel (als jullie willen dan kan ik wel foto's plaatsen )

    gr michel
     
  13. BIG charlie

    BIG charlie Guest

    fotokes, :D zijn wij altijd in geinteresseerd.... :D

    Greetz 8)

    BIg charlie
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Gefeliciteert !

    Stille hint: schaf als reserve de 16 tands poelie aan (mits die nog van plastic is) en een voorsnaar.
     
  15. Atarikid

    Atarikid Guest

    De foto's hebben we al gezien hé en zoals ik al eerder schreef is dit een goede koop. Zeker geen ripoff.
    En nu hop naar het circuit ... heu ... parking ;-)
     
  16. oke die foto's plaats ik wel en ik rijd dan wel op de parkeerplaats ik ga na de winter (dus het nieuwe seizoen mee rijden bij een club denk ik)

    gr michel
     
  17. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Dan rij je in ieder geval na enige maanden je parc-maatjes helemaal zoek!
     
  18. M@@rten

    M@@rten Guest

    en die club rijd ook op parkeerplaatsen :p
    limac denk ik dat je bedoelt? ;)
     
  19. ja die rijd inderdaad ook op parking maar ik was ook aan het kijken bij ROMAC

    gr michel
     
  20. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Die on-road baan ziet er echt slecht uit zeg... Nog slechter dan de gemiddelde parkeerplaats. :p
    De off-road baan ziet er wel redelijk uit. Volgens mij wordt daar ook wel eens een brothercup gereden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina