Wat maak je nog meer naast scheepsmodellen

Goh, een hoop kreatievelingen onder ons hoor
duimop.gif

deze kast kocht ik rond de eeuwwisseling, was van spaanplaat en heb hem herbouwd in 16 mm mdf.

is een roldeurkast, en is vanbinnen verbouwd tot ladekast met 5 grooteladen .

de kast staat op wat vroeger een wankele tafetje was, en heb er een een la kast van gemaakt

full

Laatst bewerkt door een moderator:
om de ruimte tussen 2 kasten op te vullen , had ik in 2010 een kast er tussen gemaakt , maar was mislukt en nooit afgemaakt.

paar jaar geleden , heb ik het er weer tussen uit gesloopt en by blokker in de aanbieding 4x van die plastic ladenbloken gekocht van 4 laden hoog.

het totaale geheel paste er niet tussen , dus de lades de buitenrandjes van de voorkant ingekort.

ik heb planken opgehangen tussen de rechtsekast en de achtermuur.

en iedere la een houten tussen schotje gegeven , la s er in , en nu heb je een 16 laden kast.

de deur die vroeger werd gebruikt om in deze kamer te komen zit nog achter de muur.

full

in 2002 toen de 2 kamers hier op zolder een werden .

heb ik een groote kledingkast gebouwd met 5 roldeurkasten , met het roldeur systeem wat praxis toen nog wel verkocht.

full
later heb ik er een ladenkast opgebouwd .

iedere lade is 1m breed en 50cm diep

full

dit lade blok bouwde ik in 2010, heeft 4 laden in verschillend formaat .

de bovenste is de kleinste voor gereedschap.

hy is 70 breed en 1m diep , de lades ook .

hy is bekleed met linkerkant plakplastic kersen , en rechterkant vinyl.

dat vynil is toen erop gemonteerd omdat toen mooi doorliep van wege het oude tafel blad.

de roldeur kom van een oude roldeurkast.en is ook van hout.

de kast zelf is van 16 mm mdf

full

dit is de pc die ik laast maakte zit nog steeds op die ene kabel te wachten.

stomme pc zaak.

full

ik heb ook nog andere kasten gebouwd maar een aantal zyn gesloopt

omdat ze geen functie meer hadden enz.

de onderste kast van de 2 was 25 jaar oud

full

dit is de tafelblad die ik begin dit jaar maakte met links de achterkant van het lade blok

full

Ik hoop niet dat je ooit iets in een kast of lade hebt opgeborgen wat je nu dringend nodig hebt, je gaat je eigen een ongeluk zoeken met al die lades en kasten.................:rolleyes:

soms zoek ik iets wat ik weet waar het lag , maar die kast bestaat niet meer , maar later vind ik het wel .

wat ik vaak gebruik ligt dicht by de tafel.

wat ik niet of nauwlyks gebruik ligt in een la aan de bedkant.

ik heb ook nog 2 kasten gebouwd die moeilyk op de foto te zetten zyn of veel veranderd dat echt niet mooi is op een foto.
zyn meer functioneel

Ik ben alweer een tijdje bezig om mijn Honda CB 750 F van '77 verder om te bouwen. Trefwoorden zijn "licht" en "kaal". Momenteel ben ik bezig de voorpartij aan te passen: voorvork opknappen, andere velg en spaken, ander stuur, aangepaste remcilinder en schijven en alle bedrading wegwerken/omleggen. Heerlijk puzzelen.:thumbsup:

full

Back