M
michel beurskens
Guest
weet ik niet ik heb de boekjes die er bij zaten gelezen maar er staat niks in het is een ace r/c veloci r esc meschien ken je hem toevallig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ruskenhunter zei:5 - Accu's - Hoe betere accu, hoe betere snelheid, Een 2400 MaH accus doet het minder goed dan een 3000 MaH accu
sevenup zei:Ruskenhunter zei:5 - Accu's - Hoe betere accu, hoe betere snelheid, Een 2400 MaH accus doet het minder goed dan een 3000 MaH accu
Das nieuw voor mij. Met een hogere capaciteit accu gaat de auto niet harder, wel kun je langer doorrijden.
Bart J zei:sevenup zei:Ruskenhunter zei:5 - Accu's - Hoe betere accu, hoe betere snelheid, Een 2400 MaH accus doet het minder goed dan een 3000 MaH accu
Das nieuw voor mij. Met een hogere capaciteit accu gaat de auto niet harder, wel kun je langer doorrijden.
Een goede accu met een hogere capaciteit kan bij een sterke stroomafname een hoger voltage blijven leveren dan een accu met een kleinere capaciteit van dezelfde kwaliteit. Vergelijk het met een emmer met een gat erin. Bij een grotere emmer zal er een krachtigere straal uitlopen dan bij een kleinere emmer.
Roelof zei:Bart J zei:sevenup zei:Ruskenhunter zei:5 - Accu's - Hoe betere accu, hoe betere snelheid, Een 2400 MaH accus doet het minder goed dan een 3000 MaH accu
Een goede accu met een hogere capaciteit kan bij een sterke stroomafname een hoger voltage blijven leveren dan een accu met een kleinere capaciteit van dezelfde kwaliteit. Vergelijk het met een emmer met een gat erin. Bij een grotere emmer zal er een krachtigere straal uitlopen dan bij een kleinere emmer.
Breed begrip, alles wat 2400mAh en lager is zijn Nicads welke meer stroom kunnen leveren dan NiMha en daarnaast zijn die wel 1.2v per cel terwijl veel goedkope 3000 pakketten niet de 1.2v per cel halen....