Ik heb inderdaad gaatjes in de wielen, maar die zitten inderdaad in de velg. Even dichtplakken dus?
Ik zo af en toe nog een losse vraag. Ik zie dat jullie graag alles in de goede rubrieken zien en zo, maar ik kan me ook niet voorstellen dat jullie voor al die vraagjes een nieuwe thread willen. ik stel ze dus maar hier en hoor het graag als ik er een nieuwe thread voor moet openen.
Ik heb al aardig wat threads over schoonmaken gelezen (meestal nitro jongens trouwens), dus ik denk hier vragen te stellen die daarin niet beantwoord worden..
Vraag:
1) Er wordt vaak een compressor genoemd. Zijn dat alleen de die-hards, of hebben de meesten van jullie echt zo'n ding? Ik heb gisteren bij de bouwmarkt gekeken, maar ze hadden er maar 2 en boven de 100 euro. Vond ik een beetje te duur. Alternatief?
Ook wordt er vaak een airbrushset genoemd. Is zo'n set dus te gebruiken om EN je kappen te spuiten EN om je auto schoon te spuiten? Heb al aardig gegoogled, maar er wordt over van alles gekletst over zo'n ding behalve of je er ook je spullen mee kunt schoonspuiten. (ik heb ook een racebaan met wat oude auto's dus die gaan pimpen zou ook nog wel eens grappig kunnen worden. )
3) Spuiten jullie bandenzwart op de wielen?
Verder neem ik aan dat ik het goed begrepen heb dat je gewapen met de kwast en babydoekjes de boel weer aardig aan de glim kunt krijgen..Voor het rijden zal ik er de volgende keer een waasje wd40 overheen spuiten. Bij terugkomst kan hij (na verwijderen van de lipo) gewoon onder de kraan.
De hogedrukspuit (van een afstandje, duh) is overkill?
Groet, Harm