wat nieuw is in nurnberg

scania 6x4

Mooie truck,mmaaaarree wat mot ik d'r mee;ik heb d'r al eentje,zelfs met een korte wielbasis...........
Foto-GHGA8II8-D.jpg

M.vr.gr.

Jan

Mooie truck,mmaaaarree wat mot ik d'r mee;ik heb d'r al eentje,zelfs met een korte wielbasis...........

M.vr.gr.

Jan

Hallo Jan,

Mooie Scania hoor !!! SUPER !!!

Tja, wat moet jij met de nieuwe Scania van Tamiya ???
Ik denk, niks, want die van jou is allicht goedkoper, dan de nieuwe Scania van Tamiya en je hebt hem nu gebouwd zoals jij de Scania graag wilde hebben !!!

Hoi Piet,

En weet u wat het ergste is:Ik denk er zelfs sterk aan om een 4 of 5 assige zwaartransport trekker te gaan maken.
Ik wilde er eerst eentje met een voorloopas,maar door m'n laatste aanwinst op marktplaats heb ik momenteel genoeg onderdelen voor een 10x4.............,maar eerst nog een 8x6 maken,zodra ik m'n jagdtiger af heb....

Gr.

Jan

hmm dus letterlijk gewoon een as ahtergeplakt.. sorry maar dan zeg ik WAT LELIJK!!!! hij is veelste lang

De side skirt is wel ingekort hoor, ik denk dat mijne ongeveer even lang is. Iets korter als een globeliner chassis.

Laatst bewerkt:
lengte scania

Als er mensen zijn die problemen hebben met de lengte van de scania en dan bedoel ik de afstand cabine-trailer;zet de schotel meer naar voren.
Bij veel 6x4(en 6x2) trekkers zit de schotel boven de eerste achteras en niet zoals bij tamiya in het midden van het asstelsel.

Het is maar een suggestie..........

Gr,

Jan

Van 2 asser naar 3 asser is erg goedkoop!!!

Hallo modeltruckers,

Natuurlijk is het zoals gewoonlijk een mooi model wat Tamiya daar presenteerd.
Al is het wel een goedkope oplossing vind ik. Om op deze manier een nieuwe truck uit te brengen. Maak dan een geheel nieuw model Volvo, Mercedes of misschien zelfs wel een DAF. Dan zijn ze bij Tamiya goed bezich. Deze uitvoering is op zich mooi maar het voegt niets toe aan het wagenpark van Tamiya en nog belangrijker aan dat van ons truckers. Of maak een neus voor de huidige Scania (Torpedo)!!!

Groetjes,
Ton...

Back