wat te doen orginele regelaar tt01 halen of ?

• Topicstarter Topicstarter gti25
  • Startdatum Startdatum
G

gti25

Guest
hallo ben nieuw hier;) en heb via ebay een tt01 chassis gekocht zonder regelaar en kappen .maar wat kan ik nu het beste doen orginele regelaar halen of ?

mvg

oke en waar zou ik dan op moeten letten bij een brushless-setje ? wat past ? en is alles plug and play?

Ik zou naar Google gaan en eens wat lezen.
Vragen, kopen, vragen, kopen kan altijd, maar als je zelf begrijpt wat je doet leer je meer dan bij het opvolgen van adviezen.
En vaak is het nog leuker ook!

Succes!

Bolle

Ik zou naar Google gaan en eens wat lezen.
Vragen, kopen, vragen, kopen kan altijd, maar als je zelf begrijpt wat je doet leer je meer dan bij het opvolgen van adviezen.
En vaak is het nog leuker ook!

Succes!

Bolle
was ook al vast begonnen met informatie binnen te halen! maar dit is allemaal weer nieuw voor mij. en weet niet waar ik moet beginnen:mrgreen: denk gelijk maar hier aanmelden. kan al veel informatie vinden hier.

setje van ezrun uit hong kong misschien. zeer goedkoop en het werkt:) voor dat geld koop je in elk geval geen snellere regelaar + motor met koolborstels. daarbij komt ook nog eens dat brushless motoren veel meer onderhoud nodig hebben dan brushless, waarbij als het goed is alleen de lagers onderhouden dienen te worden.

Back