Wat vlieg vaar of rij je

Wat vlieg vaar of rij je

• Total voters
    469
Nou hier is even een update, want alle modellen die ik op pagina 13 had aangegeven
heb ik niet meer :D , inmiddels heb ik al het watergaande spul verkocht, en ben ik
nu even serieus aan het opruimen, nu is mijn verzameling

E-flite P-38 (nog te maidenen)
Pemotec Pilatus porter
allemaal sinds kort met een DX-7 :D

Skyhigh

Ik zie steed staan hms, het moet zijn Hr Ms dat geld voor alle Koninklijke Marine schepen.
De vraag die steeds gevraagd word over de grijze kleur, informeer bij Sikkens, zover ik weet is het M2. de standaard kleur, en ik heb wat getjet (geschilderd op die schepen ) ik was ruim 40 jaar bij de KM 1947-1982.

Sterkte hobyisten.

Herman. R

Ik doe tegenwoordig bijna alleen maar flimen hoewel ik wel diverse rc vliegtuigen heb en een micro helicopter maar daar komt nu weinig van om simpel weg geen tijd heb.
Geen van mijn rc modellen is klaar om te vliegen.
Maar ik heb er zeken nog interesse in wil eigenlijk wel eens fatsoenlijk leren vliegen in de toekomst.

Laatst bewerkt:
Ook ik rij alleen offroad en soms onroad uit (verveling)
In bezit van 3 savages 2 truggys en 1 buggy alle 1/8 ook een shepherd speed onroad
dan nog 2 ntc3 en 3 evo3tjes om mee te spelen

Ik heb een dieselprintje kado gekregen met een miniscule beschrijving, kan iemand mij in simpel Nederlands uitleggen hoe ik deze kan aansluiten op de motor in het model zodat deze geluid geeft bij het opvoeren van de snelheid, ik ben niet zo,n electro wonder!

ik vlieg helikopters en vliegtuigen.
m'n laatste vliegtuig crashte afgelopen zomer.
heb momenteel drie heli's: solo pro, revell huey, en m'n pronkstuk: V450D01 van walkera :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik mis meerdere opties..

Ik heb:

3 autos:
HPI savage XSS
Hobao Hyper ST pro
Tamiya Nitro force(big block converted)

3 boten:
Robbe dusseldorf
BB Flyvefisken
Revel Oceanic

ook nog 3 heli's: