Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, ik dacht dat die er ook als RTR was.
Kijk eens in het te koop gedeelte op het forum, daar staan ook veel auto's!
een setje driftbanden is idd al iets maar volgens mij spellen drifters veel met extreem camber en toe-out en dat is met een TT-01E niet instelbaar en bij de D-versie zit dat er wel bij (incl. driftbanden)
maar ja die prijs.........
Mja... die spelen daar mee omdat echte drifters ook de wielen zo schuin hebben. Driften is een kwestie van de juiste banden en dan gaat alles vanzelf met iedere auto.
Hobbyking is ook een leuk adresje![]()
Niet overdrijven.... Waarom nog een oneway op een reeds bestaande driftspec? Overigens heb ik niet het idee dat een oneway anders doet dan een spool.
40 euro voor verf? Met 2 kleuren kom je al heel ver en zelfs voor 3 tientjes zijn ook goedkope pre-painted bodies te vinden. Body 60 euro? een standaard Protoform of Blitz kost maar 3 tientjes.
Een lader voor 60 euro is redelijk maar voor minder vind je ze ook wel, zeker als je er geen moeite mee hebt om over de grens te kopen heb je al een B6AC voor 35 euro of anders een 2e handsje op Marktplaats.
100 euro voor een motor/esc combo is veel, je hebt echt geen super brushless nodig, een stock 540 silvercan of een Carson cupmachine met een simpele 20A brushed regelaar is prima betaalbaar.
zender voor 60 euro? een GT2 kost in Nederland 29 euro, zelfs zonder verzendkosten en als servo heb je voldoende aan een Futaba S3001
Accu's... Bij de Conrad heb je al 2000mAh NiMh pakketten voor 15 euro en 2400 voor rond de 20, zeker voor het driften heb je niet meer nodig.
Kit (140) + one-way ??(0) + motorset brushed (35) + body (30) + 2 bussen paint (16) + GT2 zender/ontvanger+servo (45) + batterijen (10) + lader (40) + 2 accu's (40): € 356,=
Maar dan ga ik uit voor alleen driften, wil je er ook mee racen gaat het ook prima met deze setup maar het heeft zo zijn beperkingen.