wat voor boot??? - Marine Fährprahm-43 type D

snipeytje

schip plan :roll:
Als je met deze site: nog van die kleine plaatjes krijg dan klopt er bij jou iets niet. (met de PC)
Want bij mij; worden ze zo groot ,als dat ik ze met irfanview moet verkleinen ,want anders passen ze niet op mijn beeldscherm van 50 x30 cm :roll:
mvg
Frederik :D :D

als het je nog niet lukt dan heb je een verkeerde viewer probeer evt. windows viewer en inzoomen
greetz eric14

Hallo Snipey,

die tweede link levert een zip-file op, die moet je hebben. Die eerste link levert idd kleine plaatjes op, die zip-file levert 28 plaatjes op van 2229x1591 pixels.

VrGr,

Theo

theo_tb zei:
Hallo Snipey,

die tweede link levert een zip-file op, die moet je hebben. Die eerste link levert idd kleine plaatjes op, die zip-file levert 28 plaatjes op van 2229x1591 pixels.
bedankt voor je tip. ik zag net ook dat die al in mijn verkenner stonden. maar bovenaan stonden die kleine nog. en de naam verschilt 1 lettertje.

Hallo

De foto's en fimpje's komen niet meer :(
Mijn broer had alles verwijdert van de camera :evil:

Maar ik heb nog wel een paar mooie foto's van mijn piraatje.

boot039.jpg

boot038.jpg

boot037.jpg

boot036.jpg

boot035.jpg

boot034.jpg

boot033.jpg

boot032.jpg

boot031.jpg

Groeten Piet.

Het bootje ziet er heel strak uit hoor! Alleen is het materiaal voor het zeil misschien wat stijf, of ... ? Ik heb het gevoel dat de bolling ervan heel vreemd uitvalt?

VrGr,

Theo

Hallo

Ik denk dat het te slap is!
want eerst had ik een zeil met stijfer stof en dat was beter.

Groeten piet

Hallo

Heb een lange tijd niets van me laten horen, maar er is wel degelijk wat gebeurt!
heb een (kleine) aanpassing gedaan.
Ik vondt het orginele plan van een marine boot nou niet echt supper!
dus heb ik een nieuwe plan bedacht, het wordt een soort vrachtschip

Ik heb een nieuw hokje gemaakt, met twee vele wittel ledjes er in
(zo vel dat het door het hout heen schijnt, dit zie je op de foto's heel duidelijk.
ik hoop dat het na een laagje verf over is)

En ik heb een soort vracht ruim gemaakt, het is de bedoeling dat hier allemaal luikjes op geplakt worden.

Groeten piet

boot139.jpg

boot142.jpg

boot144.jpg

boot145.jpg

boot146.jpg

boot147.jpg

boot148.jpg

boot149.jpg

boot150.jpg

boot151.jpg

boot155.jpg

boot158.jpg

boot159.jpg

boot161.jpg

boot162.jpg

boot163.jpg

boot164.jpg

boot166.jpg

boot167.jpg

Jammer dat je hem niet als marine boot afmaakt.
Het begon er juist wel mooi uit te zien.

Het lijkt nu net of je nieuwe plan twee oogjes heeft gekregen.
Verder gewoon doorgaan als jij je bij het nieuwe plan lekkerder voel. Het moet wel leuk blijven zo'n hobby.

je zou ook gewoon 2 verschillende bovenkanten kunen maken 1 vracht schip en 1 marine bovenkant. kun je wisselen waneer je wild en is je vorige werk niet voor niets
Edwin

Kan je achter die verlichting geen ijzeren plaatje ofzo maken.. Of de binnen kant zwart verven.. Scheelt al een stuk denk ik..

Het gehele (!) hokje aan de buitenkant zwart verven.
Eens dit droog is dan kan je er de eigenlijke kleur opzetten.
Dit zou het doorschijnen moeten voorkomen.

Waarom aan de buitenkant verven? Omdat dit nu eenmaal gemakkelijker werkt dan aan de binnenkant. :wink:

Keep up the good work!

Droop

Back