Wat voor depron jet?

:D Na een beetje een impulsieve start gaat dit toch verder...
Heb gister een TYPHOON EDF 3W geruild met iemand en ga er een TSUNAMI 30 en een 4s 1500mah 20C LiPo van RCtechnics in zetten (waarschijnlijk).
Ik wil het geheel eerst op een coroplast (kanaalplaat, vikuprop, correx) Pibros zetten, als ik coroplasts heb.
Daarna wil ik er wel een mooie kist omheen maken, iets van een JSF of L-39 Albatros. JSF is denk ik wel het snelst van die twee.
Ja ik heb een baantje en heb nu gelukkig genoeg gespaard om HARD te gaan!
Mijn visie is dat je het beste veel verschillende modellen kunt hebben, dus dit wordt m'n enigste (maarja als ik het leuk vind meer natuurlijk) speed model.

Ik denk dat dit over de 250 gaat (hoop...) want de man waarmee ik hem geruild heb doet veel aan pylonracen en gaat met een slechtere motor over de 220.

En hoe zit het met de BEC van een tsunami 30? Houdt die het wel bij 14.8 volt?

Greetz, PCM

Voor iets van 38 euro heb je bijvoorbeeld een Ikarus shockflyer. Die Sukhoi 27. Zit een motor en prop in.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=356617 en kijk goed naar de 2e foto (stiekeme hint). Kost echt niet veel en moet je wel lukken. Op z'n minst kan het je inspireren.

Als je meer geld wilt dan zakgeld alleen, neem dan een krantenbaan, deed ik ook toen ik 12 was ;)

Dave

De EDF-64 en EDF-55 zijn ontworpen voor SP280 of SP-300 (6V!) (deze motoren heten EM150 en EM300 bij GWS) de EDF-75 is voor de SP400 ....

EDF-75 is (bij Aircraft-world) $ 12.80 zonder motor en het "propellortje" los $ 2.20 .... (verzendkosten $ 2.50)

Speed 400 of goedkope 480 € 6,00 tot € 10,00

@Dave: Leuke kisten, maar voor mijn setup zijn ze totaal onbruikbaar. Als je dan bij een gangetje van zo'n 150 full up trekt, breekt het hele ding (incl. carbon) door. De vorm kan me idd. wel inspireren ja. Zijn wel lollige dingen voor indoor, heb er in Dortmund een zien vliegen (zeggen ze ook in dat draadje), ze gillen wel als de pest!

@Dirk: ja, ik heb ook al effe bij ACW gekeken, maar wist nog niet dat die EDF 64 voor een sp300 was, dacht dat ie voor een sp400 was.
Hoeveel toeren kan die EDF-75 eigenlijk aan? Anders kan ik 'm misschien gebruiken met m'n typhoon EDF, tis geen optimale fan OK, maar wel lekker cheap.

Maar hoe zit het met de LiPo? Kan ik 4s gebruiken of klapt dan m'n BEC (van een tsunami 30) eruit?

Greetz, PCM

Back