Wat vraag jij aan Sinterklaas ?/ Wat heb jij gekregen ??

Ik ga Sint maar eens vragen of hij mn hobbyhok wil opruimen. Misschien dat ik dan weer eens aan de slag ga.

Een Sinterklunk

l.aspx

Op mijn verlanglijstje staat de Robbe power Peak Twin 1000W :
1-8563.jpg

Weet alleen nog niet of de sint het op tijd gaat redden ... Hahaha

Laatst bewerkt:
Ik gok op een straatje 1/5 loten eens een keer wat anders.
Maar ja alles op gebied van modelbouw is altijd welkom.

een nieuw zakmes, victorinox huntsman, neem elke keer hetzelfde zakmes met één of twee functies meer.

Laatst bewerkt:
Ik heb op m'n blote knietjes een Micro magic gevraagd en direct erna een brief geschreven aan de Kerstman, of Hij de Sint er op zou wijzen dat ik een MM gevraagd heb;)

Op de knietjes bij sinterklaas..... doet mij denken aan een meesterlijke aflevering van debiteuren crediteuren.

"Krijg je vandaag toch nog iets warms naar binnen Sjos!"

Dan hoop ik voor je dat je daar nog niet komend weekend komt te dobberen..... Windfinder - Wind & weather superforecast map animation Germany North Sea

Krijg ik vandaag (vrijdag te horen), maar zoals het nu staat, Maandag vliegen, en dan eerst een paar dagen bij Engeland rondpruttelen (Tees, Immingham, de Thames, etc etc) en daarna afwachten....
Ook in het chemietransport gaat het niet flitsend....

Dat weerkaartje ziet er niet lekker uit.... maar we hebben erger meegemaakt....

Maar toch: ik heb mijn verlanglijstje aangepast: Sint.... mag ik "mooi weer"???? Toeoeoehoeoe?.... Super-toeoe???? (hondeoogjes en smekende blik op de achtergrond....)

Groet, Bert

We krijgen hagel, natte sneeuw en geen weer om iets buiten te kunnen doen....
Dan maar een blik snert openen

Een zakenritje in de Brabus gechipte E klasse van mn baas... helaas moest ik op het eind de sleutels wel weer inleveren.... :(

Weg vliegend tapijt met stoelverwarming :-|

En een .30 size Schweizer 300 aangezien mn MD500 eenzaam werd in zn uppie. Het laatste heb ik die oude knakker maar ff voorgeschoten haha.

Back