wat vroeger speelgoed was..

dat is wel een mooi voorbeeld waarom mensen in de vliegende hobbytak doorgaans een tweede man naast zich hebben staan...
mensen/kinderen die spontaan in de weg staan
of huisdieren..

nu hebben autos doorgaans geen grote ventilator op de bumper of op het dak (zoals een vliegtuig of heli) maar het kan wel goed fout gaan.
Zeker als je gaat springen ;-)

Kleine dingen (of kinderen) komen wel eens uit rare hoekjes..

had het inderdaat gehoord
dat je daar om kan lachen.. dat is toch écht het ergst wat er kan gebeuren tijdens het uitoefenen van je hobby?! :-|

Gedood door je eigen helikopter..

Ik denk dat de nabestaanden/eventuele vriend/vriendin, en de mensen die het hebben zien gebeuren, of de jongen eerste hulp hebben proberen te geven, ook vast veel lol hebben gehad op dat moment... :rolleyes:

Het was lollig geweest als hij had moeten wegrennen, de heli op zijn hielen, en hij in een modderige vijver had moeten wegduiken om zich te redden, en daarna met kroos in zijn haar weer boven water was gekomen, maar verder ongedeerd.

daar moet ik toch erg om lachen :D

Tsja, de een zn misselijke humor, is de ander hun verdriet en medeleven

Een model auto tegen een been, das een zeer been..
Een trex 700 koolstof rotorblad door een hoofd.. das humor?

Laatst bewerkt:
Tsja, de een zn misselijke humor, is de ander hun verdriet en medeleven

Een model auto tegen een been, das een zeer been..
Een trex 700 koolstof rotorblad door een hoofd.. das humor?
Dus in plaats van deze respectloze reactie te verwijderen qoute je hem nog een keer.

Ik kan maar niet wennen aan het (vreemde) beleid van dit forum..

maar ik zal het onthouden en zeker ook lekker respectloos gaan reageren....:rolleyes:

en ik pak ook elke post aan waar ik kan,
ook waar bijvoorbeeld iemand van dit forum bij betrokken is, schijnbaar is dat geen probleem...maar gaat dat wel heel vervelend worden...

EDIT NATUURLIJK doe ik dat niet /\ aangezien ik nog enigszins respect heb

Laatst bewerkt:
Ik kan maar niet wennen aan het (vreemde) beleid van dit forum..
maar ik zal het onthouden en zeker ook lekker respectloos gaan reageren....:rolleyes:

Dat noemen ze vrijheid van meningsuiting.
Beetje jammer dat ze zulke mensen niet vertellen dat ze net zo vrij zijn hun mening voor zich te houden...

Zulk gedrag na gaan doen lijkt me geen goed idee btw ;)

Dat noemen ze vrijheid van meningsuiting.
Beetje jammer dat ze zulke mensen niet vertellen dat ze net zo vrij zijn hun mening voor zich te houden...

Zulk gedrag na gaan doen lijkt me geen goed idee btw ;)
Ja ik kan me er wel een klein beetje in komen,
maar stel een motor rijder komt om (ik ben zelf ook een motor rijder) ,
en ik ga dan in die thread lachen en verkondigen dat deze motor rijder NIET kan rijden ,
reken maar dat mijn posts verwijderd worden...(EN TERECHT !!)..

maar goed veel verder kom ik weer niet,
ga ik maar gewoon me gang weer , blijft voor de rest een zeer informatief forum...

Tja, nadeel van dit soort incidenten is wel dat de eerste oplossing van bovenaf vaak is om het maar te verbieden, of het te beperken tot vastgestelde zones.
Kijk maar eens op hoe weinig plekken je nog mag kitesurfen in Nederland.
Hierdoor wordt de hobby alleen maar minder toegankelijk helaas.

Zodra er een dode/gewonde valt is de aandacht al heel snel gericht op wat we moeten verbieden om ervoor te zorgen dat dit niet weer gebeurd.
Iets met een kalf en een put.

Back