wat vroeger speelgoed was..

had ik laatst ook, ging ik met me slash bij een speeltuin rijden (titan), binnen de kortste keren wel 5 vaders om me heen, en daarvan ging er 1 voor me staan, waardoor ik een kind op volle snelheid schepte....
en dan ook al die kinderen die er net voor langs proberen te spring.
misschien was het toch niet zo goed idee om daar te gaan rijden :rolleyes:

had ik laatst ook, ging ik met me slash bij een speeltuin rijden (titan), binnen de kortste keren wel 5 vaders om me heen, en daarvan ging er 1 voor me staan, waardoor ik een kind op volle snelheid schepte....
misschien was het toch niet zo goed idee om daar te gaan rijden :rolleyes:
Sorry hoor, maar je ging bij een speeltuin en toen hield ik op met lezen...
we kunnen natuurlijk wel een klein beetje nadenken...

manmanman waar ik me meestal aan erger,

kinderen van ongeveer 9 die voor elkaar stoer gaan doen en heen en weer gaan rennen vlak voor m'n 50 km/u rijdende savage 3.5 van een kilo of 3-4... gevaarlijk en harstikke irritant.

Gr. sam

EDIT:
haha geinig (maar ook weer niet) ik ben dus niet de enige, maar dan reed ik niet op een kinderspeelplaats ;)

doorgaans zijn locaties waar dat gebeurt, niet geschikt.

of je moet die gasten zelf zodanig bepraten dat ze je met rust laten, maar jij bent gewoon de pisang als 1 van die gasten iets oploopt.
Jij bent bezig met iets wat sterk en snel is, jij bent er dus ook voor verantwoordelijk.

Zeggen dat die knuppels er niet voor mogen springen, en dat je het tegen ze hebt gezegd (maar ze doen het toch) is geen goede reden om toch te rijden.
Rijd je lichamelijk letsel aan een ander, ben je meteen uitgepraat op het moment dat je de mensen gezien had, en toch door hebt gereden.

Die gozer is lomp die daar staat,
maar je kan mij niet wijsmaken, dat de bestuurder totaal niks gezien heeft...
Je kan mij niet wijsmaken dat de bestuurder bewust mensen aanrijdt met alle risico's van dien ;)

Als ik het zo zie, verwacht ik dat de bestuurder vlakbij de camera man staat, en dan zie je zo'n knuppel midden op de weg veel te laat.
Weg is al best smal, lijkt erop dat ze net 1 a 2 meter van zich afrijden, dus de kijkhoek is belabberd klein.
Filmpje beweren ze 60mph, wat 100km/u is, bijna 28 meter per seconde.
1 seconde reactie/schrik tijd, en die gast staat hooguit 2 a 3 meter van de camera man.
Reactie tijd van de servo speelt ook een rol, als de bestuurder minimaal +/- 35 meter verderop aan de weg stond of pakweg 10-15 meter van de weg stond, had het voorkomen kunnen worden.
Mocht de bestuurder naast de camera man staan, had dit onmogelijk vermeden kunnen worden.

Klopt, en als je dan ook nog eens de traagheid van de zender en servo's mee rekent (veel hobbyïsten hebben niet het snelste) kan je ook nog de extra meters bij rekenen in de reactietijd.

En afstand houden ;) Als je op 2 meter afstand volgas voorbij komt, is vooruit kijken er niet meer bij.

Ik reed mijn zoontje aan en die klapte onderuit terwijl de auto gewoon doorreed.
Hij mankeerde niets, maar een volwassene staat toch wat steviger in zijn schoenen, dus is de kans op letsel erg groot. Ik heb de auto dan ook meteen weer verkocht. Speelgoed is het allang niet meer en kinderen zoeken steeds de grenzen op. (net als vaders maar dat ter zijde)

Je kan mij niet wijsmaken dat de bestuurder bewust mensen aanrijdt met alle risico's van dien ;)
Dat hoop ik inderdaad zeker niet!
ik denk dat je meer gelijk heb dan mij, ik geef me ongelijk toe ;)

Zeker nu ik het filmpje nog een keer bekeken heb :lol:
die klap was wat harder dan ik in me hoofd had..

Ray...

vandaag met 2 vrienden op de bmx baan in doenrade geweest.
komen een paar kinderen achter de autos aan rennen en stenen erop gooien.
toen er een grote steen vlak voor de rustler terecht kwam wil de ik eromheen sturen, slipte hij weg en raakte hij een kind.
ik vond het toch wel zijn eigen schuld dan...

Dat kinderen achter auto's aanrennen kan ik nog inkomen, maar stenen gooien? Wat is dat voor ontspoorde randjeugd? Wat is de volgende stap, dat ze er op gaan schieten?

ja joh t wordt steeds erger.. ;) bij mijn situatie laatst hadden ze ook wel een blaaspijp bij zich maar ze hielden zich gelukkig in.. (tot op zekere hoogte dan)

hahaha zo'n antwoord had ik wel verwacht ;) daarom ook deze ";)" smiley
neeeeeeeeeeej ík was aan het rijden :):D

hee, ik val ook nog altijd onder jeugd he.
haha, ik zit alleen niet elke avond tot 3 uur in het park joints te roken.
deze leuke hobby is veel nuttiger.

toen ik vandaag weer op de bmx baan kwam lag alles vol takken en stenen.
en dan heb ik het over een formaat waar met een beetje geluk een summit overheen gaat.
eerst dus alles aan de kant gooien voor we konden rijden.

ik zat laatst een beetje rond te surfen, toen kwam ik dit filmpje tegen

(niet voor mensen met een zwakke maag)

60 mph RC Car vs. Foot - KeepBusy.net

hieruit blijkt maar weer dat sommige mensen echt geen flauw benul hebben van met wat voor snelheden deze "Wagentjes" tegenwoordig voorbij komen razen!

ja, die man had daar niet moeten gaan staan
ja, de persoon die de wagen bestuurde had beter moeten opletten

graag jullie mening over dit!

mijn mening: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:D *even adem halen* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

En dan ook deze: SLAYER IN THE FACE!!!!

http://www.keepbusy.net/play.php?id=little-kid-vs-rc-car

Back