Wat was jouw crashschade?

Vorig jaar gecrasht met mijn T-rex 600.
Schade ongeveer €175,-.

Na ongeveer 1 min gaat tie de grond in!!!:(

Groeten meetimme
Wat en leuke heli en ... ???
ik heb het een paar keer gezien, lijkt,
als een link is gebroken en een vleugel gekanteld naar negatief
jou vogel naar beneden heeft geduwd.

niet jou schuld, dat is erg.

groetjes van Uwe

Dat commentaar ook: "Hij's kapot!.."
De cameraman van dit filmpje heeft meer een idee van het gevoel op zo'n moment :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heli-Uwe heeft gelijk, linkage holder van mijn blade-grips afgebroken.
Nog geen idee gehad hoe dat heeft kunnen gebeuren!
schroefdraad (met loctide) zat nog in mijn blade-grips.
En ook niet te hard aangedraaid.
Zie afbeelding:
full
.

En inderdaad ,het is maar goed dat de cameraman zei "hij is kapot" want ik had het zelf nog niet gezien :D:D.

Groeten meetimme

Dat commentaar ook: "Hij's kapot!.."
De cameraman van dit filmpje heeft meer een idee van het gevoel op zo'n moment :)

dit had ik het zelfde mijn mijn trex 600 alleen ik teste mijn heli zonder canopy :hammer:toen schoot mijn lipo na boven deze had ik nog enkel voor zien van een klitteband bandje en nog geen klitte band op lipo en heli zelf stom, stommer ,stomst
had net voor 250 euro aan upgrades uitgegeven en bij eerste test vlucht kaboemmmmmmm , geloof me daar leer je van , een hele gebeurtenis
:schrik::schrik:

Nick

Wat was jou crashschade?

Echt zuur als dat gebeurt (crash 600). Al er achter gekomen waar het probleen zat van het loskomen van de blade grip?

Ik vermoed dat de linkage-holder toch een zwak punt heeft gehad, omdat tie net achter de schroefdraad afgebroken was.:(
Deze crash is dan ook al een tijdje terug gebeurt en nu vliegt tie weer vrolijk in de rondte:D. (tot nu toe nog zonder problemen:cool:)

Voor wie intresse heeft het filmpje van de de re-maiden (vorig jaar), beetje saai maar ik durfde niet meer te doen dan alleen hooveren:rolleyes:.

Gr tim

Blijkbaar heeft niemand gevlogen met de harde wind ;)
Wel gevlogen, maar de heli niet gecrasht :cool: Op een gegeven moment wat te ver met de wind mee gevlogen waarna ik tegen de wind in een gele stip terug zien te sturen (daarom heb ik ook graag een opvallende kleur aan de voorkant). Die 6hv is ook best klein voor een 600 dus dat viel niet mee; het was maar wat vertrouwen op ervaring en gelukkig ging dat wel goed.

Crash test.

Vanmiddag de nieuwe spin motor voor m'n 130x getest (binnen). Uit de bocht gevlogen en crash tegen de muur. Elevator servo doorgebrand:D.

Groet,

Harry

Back