W
Wilhelm-Jan
Guest
Rechterswitch is idle-up/normal.
Linkerswitch is de gear-switch, helaas niet nuttig programeerbaar bij mijn weten.
De twee draaiknoppen op de zender dienen om de programmatie te doen, en veranderen van functie naargelang je dipswitch 10, 11 of 12 aanzet of niet.
De hele uitleg staat in de manual...in het chinees engels.
Eenneuh, wat je verhaal van het aanzetten betreft...dat lijkt niet te kloppen. Je zet normaal gezien EERST de zender aan, en dan gaat de batterijindicatie knipperen, 10 seconden geloof ik. Binnen die tijd moet je de heli aangezet hebben ! De zender en de ontvanger moeten elke keer binden, dus niet zoals bij een degelijk 2,4 systeem waarbij je 1 keer moet binden. Vandaar dat het binnen die eerste 10 seconden moet gebeuren : het knipperen van de batterijindicatie wil zeggen dat de zender in bindmodus staat.
Hmmm, ben nog niet zover gekomen in de manual eigenlijk, na pag 1 gewoon huppa aan de slag. Ik ga eens lezen.
De remote? Tja, ik heb dikke vingers en heb al moeite om de batterij te koppelen

Achja, werkt ook...
Ohja, nog iets;
Als de heli aan staat, maar de motor niet draait, dan hoor ik een hoge piep, heb jij dat ook? Het is niet de servos, klinkt totaal anders, echt alsof er een digitaal piepje inzit ofzo.. Vraag me af wat dat is.
Laatst bewerkt door een moderator: